Wersja archiwalna 2009-10-20 12:02:48
Numer ogłoszenia: 365772 - 2009; data zamieszczenia: 20.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Obryte 188, 07-215 Obryte, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7411080 w. 30, faks 0-29 7411080.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatpultuski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na zakup bonów towarowych w formie bonów papierowych dla Domu Pomocy Społecznej w Obrytem..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup bonów towarowych w formie papierowej podlegającym wymianie na towary takie jak : -mięso i wędliny, drób, nabiał, artykuły sypkie, przyprawy, warzywa i owoce -napoje, słodycze, -przemysłowe,chemia gospodarcza -podstawowe art. gosp. domowego, -zabawki, -artykuły papiernicze, -artykuły dla domu i ogrodu. Zakup bonów w przedziale kwotowym 54.790,00zł w nominałach 20zł, 10zł i 50zł. 1003 szt. x 50 zł = 50.150,00 zł 186 szt x 20 zł = 3.720,00 zł 92 szt x 10 zł = 920,00 zł.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.50-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm) oraz SIWZ. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy z dnia 24 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia lub poświadczenie za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie. 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz placówek, w których można zrealizować bony w odległości do 40 km od Zamawiającego. Wykonawcy zagraniczni zamiast dokumentów stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. z 2006r.) Nr 87, poz. 1605 oraz Dz. U. z 2008r. Nr 188, poz. 1155 z późn. zm.) w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1 i 6.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzająco odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. Dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów , o których mowa zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenia złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły ,,spełnia ,,nie spełnia. 1.Dokumenty wymagane przez Wykonawców mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej ,,za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - osoby uprawnione do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymogami ustawowymi. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, jeśli kserokopia będzie nieczytelna lub jej prawdziwość będzie budzić wątpliwości. 2.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, o których mowa w art. 25 ust.1 lub którzy złożyli dokumenty i pełnomocnictwa zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania lub oferta podlegałaby odrzuceniu. Złożone na wezwanie dokumenty, oświadczenia i pełnomocnictwa powinny potwierdzać spełnienie warunków stawianych przez Zamawiającego nie później niż w dniu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 20
- 2 - Termin realizacji - 50
- 3 - Ilość placówek w których można realizować bony w odległości 40 km od Zamawiającego - 10
- 4 - Termin płatności - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Obrytem
Obryte 188
07- 215 Obryte.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Obrytem Obryte 188 07-215 Obryte Blok H Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Dokumenty do pobrania:
Dyrektor
Domu Pomocy Społecznej
w Obrytem
mgr Jan Zalewski
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Rembała Ewelina
- Data udostępnienia w BIP: 2009-10-20
- Informacja zaktualizowana przez: Rembała Ewelina
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-10-20 12:02:48
- Liczba odsłon: 1179
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: