Wersja archiwalna 2009-11-19 18:17:56

 

 

Nr sprawy: WRP.3090-WS-23/09 Pułtusk, 19 listopada 2009r.


OGŁOSZENIE

O ROZPOCZĘCIU POSTĘPOWANIA W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO



ZAMAWIAJĄCY:

Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku

ul. Białowiejska 5

06-100 Pułtusk

www.powiatpultuski.pl , www.bip.powiatpultuski.pl

e-mail: wrp_ue@staroswopultusk.org.pl


NIP: 5681417174

REGON: 130377729


Miejsce ogłoszenia o przetargu:

  • Biuletyn Zamówień Publicznych Nr ogłoszenia: 400178-2009

  • Strona internetowa Zamawiającego – www.bip.powiatpultuski.pl

  • Miejsce publicznie dostępne w siedzibie Zamawiającego – tablica ogłoszeń, ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk.

Termin publikacji ogłoszenia o przetargu: 19.11.2009r.


  1. Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie kursu komputerowego przygotowującego do zdobycia Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych ECDL oraz przeprowadzenie egzaminu ECDL w ramach projektu „Zajęcia pozalekcyjne dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych powiatu pułtuskiego” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych

  1. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

    Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

  1. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupłeniających.
  2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  3. Dodatkowe informacje:

Osoby upoważnione ze strony Zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami:

Artur Rachuba, tel.: (23) 692 33 50

Katarzyna Dyga, tel.: (23) 692 33 50

6. Termin realizacji zamówienia: od podpisania umowy do 30 kwietnia 2010 roku.

7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.:

1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,

2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nadkładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,

4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

8. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa niżej wymienione dokumenty:

a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru załączonego do niniejszej SIWZ wraz z załącznikiem,

b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej albo lub inny dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

c) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych,

d) oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (załącznik nr 1 do formularza ofertowego),

e) oświadczenie w zakresie wynikającym z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych wykorzystując wzór (załącznik nr 2 do formularza ofertowego).

f) oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu w zakresie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do formularza ofertowego).

g) oświadczenie dotyczące akceptacji wzoru umowy (załącznik nr 5 do formularza ofertowego).

h) zaakceptowany wzór umowy (załącznik nr 6 do formularza ofertowego).

i) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - Wykaz kadry dydaktycznej, którą będzie uczestniczyła w wykonaniu zamówienia (załącznik nr 7 do formularza ofertowego).

W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca dysponował co najmniej 3 osobami posiadającymi min. wyższe wykształcenie oraz doświadczenie w prowadzeniu kursów przygotowujących do uzyskania certyfikatu ECDL.

j) program szkolenia (zgodny z modelem Polskiego Towarzystwa Informatycznego) (załącznik nr 8 do formularza ofertowego).

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: według zasady spełnia - nie spełnia.

9. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Informacje dotyczące składania ofert wspólnych znajdują się w rozdziale IX, poz. 4 SIWZ.

10. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania zostały opisane w rozdziale XXIII SIWZ.

11. Miejscem składania ofert jest w siedziba zamawiającego: ul. Białowiejska 5 (Budynek A, I piętro – Sekretariat), 06-100 Pułtusk.

12. Terminem składania ofert jest dzień 27.11.2009r. do godz. 11:00

13. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie :

Kryterium – cena: 100%

14. Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium.

15. Termin związania ofertą – 30 dni.

16. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej: www.bip.powiatpultuski.pl oraz w siedzibie Zamawiającego: Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku, ul. Białowiejska 5

Godziny urzędowania : 8.00-16.00 wtorek- piątek ; 9.00-17.00 poniedziałek

17. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

18. Zamawiający nie przewiduje: -  zastosowania aukcji elektronicznej do wyboru najkorzystniejszej oferty, - ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

 

STAROSTA

/-/ Andrzej Dolecki

____________________________________________________________________

DOKUMENTY DO POBRANIA:

- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz

- Projekt umowy - załącznik nr 6 do SIWZ - pobierz

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 9910470]

przewiń do góry