Wersja archiwalna 2009-11-19 18:17:56
Nr sprawy: WRP.3090-WS-23/09 Pułtusk, 19 listopada 2009r.
OGŁOSZENIE
O ROZPOCZĘCIU POSTĘPOWANIA W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku
ul. Białowiejska 5
06-100 Pułtusk
www.powiatpultuski.pl , www.bip.powiatpultuski.pl
e-mail: wrp_ue@staroswopultusk.org.pl
NIP: 5681417174
REGON: 130377729
Miejsce ogłoszenia o przetargu:
-
Biuletyn Zamówień Publicznych Nr ogłoszenia: 400178-2009
-
Strona internetowa Zamawiającego – www.bip.powiatpultuski.pl
-
Miejsce publicznie dostępne w siedzibie Zamawiającego – tablica ogłoszeń, ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk.
Termin publikacji ogłoszenia o przetargu: 19.11.2009r.
-
Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie kursu komputerowego przygotowującego do zdobycia Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych ECDL oraz przeprowadzenie egzaminu ECDL w ramach projektu „Zajęcia pozalekcyjne dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych powiatu pułtuskiego” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych
-
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
- Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupłeniających.
-
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
-
Dodatkowe informacje:
Osoby upoważnione ze strony Zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami:
Artur Rachuba, tel.: (23) 692 33 50
Katarzyna Dyga, tel.: (23) 692 33 50
6. Termin realizacji zamówienia: od podpisania umowy do 30 kwietnia 2010 roku.
7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.:
1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nadkładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
8. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa niżej wymienione dokumenty:
a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru załączonego do niniejszej SIWZ wraz z załącznikiem,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej albo lub inny dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych,
d) oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (załącznik nr 1 do formularza ofertowego),
e) oświadczenie w zakresie wynikającym z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych wykorzystując wzór (załącznik nr 2 do formularza ofertowego).
f) oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu w zakresie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do formularza ofertowego).
g) oświadczenie dotyczące akceptacji wzoru umowy (załącznik nr 5 do formularza ofertowego).
h) zaakceptowany wzór umowy (załącznik nr 6 do formularza ofertowego).
i) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - Wykaz kadry dydaktycznej, którą będzie uczestniczyła w wykonaniu zamówienia (załącznik nr 7 do formularza ofertowego).
W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca dysponował co najmniej 3 osobami posiadającymi min. wyższe wykształcenie oraz doświadczenie w prowadzeniu kursów przygotowujących do uzyskania certyfikatu ECDL.
j) program szkolenia (zgodny z modelem Polskiego Towarzystwa Informatycznego) (załącznik nr 8 do formularza ofertowego).
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: według zasady spełnia - nie spełnia.
9. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Informacje dotyczące składania ofert wspólnych znajdują się w rozdziale IX, poz. 4 SIWZ.
10. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania zostały opisane w rozdziale XXIII SIWZ.
11. Miejscem składania ofert jest w siedziba zamawiającego: ul. Białowiejska 5 (Budynek A, I piętro – Sekretariat), 06-100 Pułtusk.
12. Terminem składania ofert jest dzień 27.11.2009r. do godz. 11:00
13. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie :
Kryterium – cena: 100%
14. Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium.
15. Termin związania ofertą – 30 dni.
16. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej: www.bip.powiatpultuski.pl oraz w siedzibie Zamawiającego: Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku, ul. Białowiejska 5
Godziny urzędowania : 8.00-16.00 wtorek- piątek ; 9.00-17.00 poniedziałek
17. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
18. Zamawiający nie przewiduje: - zastosowania aukcji elektronicznej do wyboru najkorzystniejszej oferty, - ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
STAROSTA
/-/ Andrzej Dolecki
____________________________________________________________________
DOKUMENTY DO POBRANIA:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz
- Projekt umowy - załącznik nr 6 do SIWZ - pobierz
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Wądolna Agnieszka
- Data udostępnienia w BIP: 2009-11-19
- Informacja zaktualizowana przez: Wądolna Agnieszka
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-11-19 18:17:56
- Liczba odsłon: 1791
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: