Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu i wędlin do
Domu Pomocy Społecznej w Obrytem.

Numer ogłoszenia: 158916 - 2010; data zamieszczenia: 08.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Obryte 188, 07-215 Obryte, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7411080 w. 30, faks 0-29 7411080.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu i wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Obrytem..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy mięsa, drobiu i wyrobów wędliniarskich, których dokładne wyszczególnienie oraz ilości zawarte zostały w Załączniku Nr 1.1 do SIWZ- Szczegółowe zestawienie ilościowe przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2, 15.13.00.00-8, 15.13.11.30-5, 15.11.20.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp,w szczególności dotyczące: 1.Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku poprzez przedłożenie przez Wykonawcę w ofercie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (według Załącznika Nr 2 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania wiedzy i doświadczenia: W zakresie warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania zamówień, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw polegających na świadczeniu jednej umowy dostawy polegającej na dostawie mięsa i wędlin o wartości co najmniej 100.000 zł brutto każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Należy złożyć wykaz środków transportu ( co najmniej jeden samochód) jakie Wykonawca posiada do przewozu ( mięsa, drobiu i wędlin), oraz ważną decyzję wydaną przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organ Inspekcji Weterynaryjnej dopuszczającą środek transportu do przewozu przedmiotu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • inne dokumenty

    Na ofertę składają się następujące dokumenty i oświadczenia: 1)Wypełniony i podpisany formularz ofertowy oraz formularz asortymentowo- cenowy ( Załącznik Nr 1.1 do SIWZ) z wykorzystaniem wzoru ( Załącznik Nr 1) 2)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 z wykorzystaniem wzoru ( Załącznik Nr 2). 3)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 1 Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru ( Załącznik Nr 3). 4)Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy ( Załącznik Nr 4). 2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt. 2 Ustawy, wystawionego nie wcześniej,niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy,o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną do wykonania zamówienia wiedzę i doświadczenie.Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1)Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat, licząc od dnia złożenia oferty 2 dostaw na świadczeniu jednej umowy, na dostawę mięsa, drobiu i wyrobów wędliniarskich o wartości równej lub większej, niż 100.000 zł. Brutto każda z wykorzystaniem wzoru ( Załącznik Nr 5). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 2)W celu dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć: Wykaz środków transportu ( co najmniej jeden samochód) jakie Wykonawca posiada przystosowane do przewozu ( mięsa, drobiu i wędlin ),oraz przedłożyć ważną decyzję wydaną przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organ Inspekcji Weterynaryjnej dopuszczającą środek transportu do przewozu przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 6 ). 4.Dokumenty podmiotów zagranicznych - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 6.3 niniejszej specyfikacji polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 26 ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia przez te podmioty dokumentów wymienionych w części 6.1. Załącznik Nr 2 i 3.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Obryte 188 07 - 215 Obryte Blok H Administracja pok. 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Obryte 188 07 - 215 Obryte Blok H Administracja pok. 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Dokumenty do pobrania :

1. siwz_-_06.2010.pdf

2. zalacznik_nr_1_do_siwz-_06.2010.pdf

3. zalacznik_nr_1.1.__-_06.2010.pdf

4. zalacznik_nr_2_do_siwz_-_06.2010.pdf 

5. zalacznik_nr_3_do_siwz_-_06.2010.pdf

6. zalacznik_nr_4_do_siwz_06.2010.pdf

7. zalacznik_nr_5_do_oferty_-_06.2010.pdf

8. zalacznik_nr_6_do_siwz_-_06.2010.pdf



                                                                                     Dyrektor

                                                                          Domu Pomocy Społecznej

                                                                                  w Obrytem

                                                                              mgr Jan Zalewski



___________________________________________________________________________


INFORMACJA


      Dom Pomocy Społecznej w Obrytem uprzejmie informuje , iż w Załączniku nr 1.1 do oferty ( Formularz asortymentowo - cenowy)  nastąpiła pomyłka w poz. nr 93 tj. konserwa mięsna turystyczna, gramatura jednej sztuki produktu powinna wynosić 300g. 

      Prosimy o uwzględnienie zmiany podczas przygotowywania oferty.



                                                                                       Dyrektor

                                                                         Domu Pomocy Społecznej

                                                                                      w Obrytem

                                                                                  mgr Jan Zalewski


Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Rembała Ewelina
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Rembała Ewelina
  • Data ostatniej aktualizacji: 2010-06-10 15:51:12
  • Liczba odsłon: 903
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 10450670]

przewiń do góry