ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY,
WYKONAWCACH WYKLUCZONYCH Z POSTĘPOWANIA
ORAZ OFERTACH ODRZUCONYCH.


Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz. U z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm ) informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na:

Docieplenie ścian elewacji bloku A, E, części bloku C oraz garażu ( II ) w Domu Pomocy Społecznej w Obrytem”

wybrana została oferta Nr 6 złożona przez:

KAM – BUD” Usługi Ogólnobudowlane

Kamil Retes

Ul. Madalińskiego 13/9

07-410 Ostrołęka.

Cena brutto wybranej oferty wynosi: 215. 989,77 zł.

Uzasadnienie prawne

Art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.

Uzasadnienie faktyczne

W niniejszym postępowaniu złożone zostało 6 ofert. Zamawiający nie odrzucił żadnej oferty i nie wykluczył z postępowania żadnego Wykonawcy.

Oferenci dokonali uzupełnienia dokumentów w wyznaczonym terminie.

Oferty spełniały wszystkie wymogi określone w SIWZ i są zgodne z przepisami ustawy Pzp. Oferta Nr 6 złożona przez „KAM – BUD” Usługi Ogólnobudowlane Kamil Retes, Ul. Madalińskiego 13/9 07-410 Ostrołęka jest ofertą najkorzystniejszą na podstawie ustalonego kryterium ceny, nie podlega odrzuceniu oraz uzyskała maksymalną ilość punktów w kryterium cena.


Numer oferty


Nazwa i adres Wykonawcy

Ilość punktów uzyskanych w kryterium CENA


RAZEM

1

Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe

PREMIUM”

Marcin Pijanowski

Ul. Warszawska 17 06-456 Ojrzeń


58,14


58,14

2

Zakład Ogólnobudowlany

Jerzy i Wojciech Kuchta s. c.

Nowe Wielątki 17 07-205 Rząśnik


82,55


82,55

3

Puławski P. P. H. U.

Ul. Przemysłowa 7 05-240 Tłuszcz


80,20


80,20

4

P. H. U. BUDOMUR

Zbigniew Kowalczyk

Ul. Mickiewicza 36 „i” 06-100 Pułtusk


94,72


94,72

5

URBI – PROJEKT

Tośka Artur Wojciech

Al. Tysiąclecia 5/62 06-100 Pułtusk


99,78


99,78


6

KAM – BUD” Usługi Ogólnobudowlane

Kamil Retes

Ul. Madalińskiego 13/9 07-410 Ostrołęka


100


100


Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określa DZIAŁ VI ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004.


Z poważaniem,
Dyrektor
Domu Pomocy Społecznej
w Obrytem


---------------------------------------------------------------------------------------

Obryte: DOCIEPLENIE ŚCIAN ELEWACJI BLOKU A, E, CZĘŚCI BLOKU C, ORAZ GARAŻU (II) W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W OBRYTEM
Numer ogłoszenia: 99692 - 2011; data zamieszczenia: 04.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Obryte 188, 07-215 Obryte, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7411080 w. 30, faks 0-29 7411080.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOCIEPLENIE ŚCIAN ELEWACJI BLOKU A, E, CZĘŚCI BLOKU C, ORAZ GARAŻU (II) W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W OBRYTEM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOCIEPLENIE ŚCIAN ELEWACJI BLOKU A, E, CZĘŚCI BLOKU C, ORAZ GARAŻU (II) W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W OBRYTEM Szczegółowy zakres robót określają załączone przedmiary robót stanowiące Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokumentacja techniczna wraz ze specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót stanowi Załącznik Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium 10 000 zł.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku. Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna wykonanie z należyta stosownością w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej dwóch zamówień, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia przez co Zamawiający rozumie docieplenie ścian zewnętrznych metodą lekko - mokrą o powierzchni nie mniejszej niż 1500 m2 na każdym z wskazanych obiektów, z podaniem ich wartości, nazwy przedmiotu zamówienia zakres robót nazwy odbiorcy zamówienia, terminu realizacji (według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ, a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku : - za spełnieniem powyższego w warunku Zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie Załącznik Nr 4 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przy realizacji zamówienia Wykonawca dysponuje przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej aktualny wpis.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku : - za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości sumy gwarancyjnej minimum 200,000 zł oraz złoży oświadczenie wg Załącznika Nr 5 do SIWZ, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik Nr 9 do SIWZ. 2) kosztorys ofertowy sporządzony przez Wykonawcę zgodnie z przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (Załącznik Nr 1 do SIWZ).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia: wystąpieniem okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymywania terminu realizacji przedmiotu umowy, wyjątkowo nie sprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonanie robót zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązujących przepisów, wystąpienie siły wyższej UWAGA: Termin realizacji zamówienia (umowy) może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak niż o czas trwania powyższych okoliczności. Pozostałe zmiany w przypadku: zmian ceny ryczałtowej brutto : w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla robót objętych przedmiotem zamówienia, zmiany zabezpieczenia umowy, zmiana przewidziana w art. 149 ust 1ustawy, zmiany kierownika budowy, bądź inspektora nadzoru w przypadku: - śmierci, choroby, rezygnacji lub innych zdarzeń losowych dotyczących kierownika budowy lub inspektora nadzoru, - zastrzeżeń jednej ze stron co do kompetencji kierownika budowy lub inspektora nadzoru, - zmiany kierownika budowy: nowy kierownik budowy musi spełniać wymagania określone w SIWZ. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W OBRYTEM Obryte 188 07 - 215 Obryte.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2011 godzina 10:00, miejsce: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W OBRYTEM Obryte 188 07 - 215 Obryte Blok H (Administracja) Sekretariat - pok. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Specyfikacja istotnych warunków zamówienia >> pobierz

Załącznik Nr 1 – przedmiar robót >> pobierz

Załącznik Nr 2 – dokumentacja techniczna wykonania i odbioru robót >> pobierz

Załącznik Nr 3 – wykaz robót budowlanych >> pobierz

Załącznik Nr 4 – oświadczenie o posiadaniu potencjału technicznego >> pobierz

Załącznik Nr 5 - oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej

do wykonania zamówienia >> pobierz

Załącznik Nr 6 – oświadczenie z art 22 ust 1 ustawy >> pobierz

Załącznik Nr 7 – wykaz osób, które będą wykonywać roboty >> pobierz

Załącznik Nr 8 – oświadczenie z art 24 ust 1 ustawy >> pobierz

Załącznik Nr 9 – oferta >> pobierz

Załącznik Nr 10 – wzór umowy >> pobierz


Zapytania wykonawców i wyjaśnienia zamawiającego >> pobierz


Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Strzyżewski Marcin
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Strzyżewski Marcin
  • Data ostatniej aktualizacji: 2011-06-13 14:49:32
  • Liczba odsłon: 942
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 9906018]

przewiń do góry