Wersja archiwalna 2011-07-12 17:26:23
Nr sprawy: WRP-NK.042.04.01.15.03.2011
OGŁOSZENIE
O ROZPOCZĘCIU POSTĘPOWANIA
W TRYBIE
PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
ZAMAWIAJĄCY:
Powiat
Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku
ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk
tel. (23) 692 12 66
fax. (23)
692 52 77
www.powiatpultuski.pl; www.bip.powiatpultuski.pl
e-mail: projekt611.biuro@gmail.com
NIP 568-14-17-174
REGON: 130377729
Miejsce i termin publikacji
ogłoszenia o przetargu:
- Biuletyn Zamówień Publicznych (przekazano do
publikacji dnia 12.07.2011 r. Nr 196456
- 2011)
- Strona internetowa
Zamawiającego – www.bip.powiatpultuski.pl
- Miejsce publicznie dostępne w siedzibie Zamawiającego
– tablica ogłoszeń, ul. Białowiejska 5,
ul. Nowy Rynek 3 (Biuro Projektu „Nowe
kwalifikacje perspektywą na lepsze jutro”), 06-100 Pułtusk.
1.
Przedmiot
zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie kursu
„wizażysta z elementami stylizacji
paznokci oraz przedłużaniem i zagęszczaniem rzęs” dla uczestników projektu pn. „Nowe kwalifikacje
perspektywą na lepsze jutro” współfinansowanym
przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach
Priorytetu VI. Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działanie 6.1. Poprawa
dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie
Poddziałanie 6.1.1. Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym
rynku pracy Programu
Operacyjnego Kapitał Ludzki.
2.
Zamówienie
obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie kursu oraz zapewnienie materiałów dydaktycznych i ubezpieczenia NW.
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych
równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11
ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
3.
Nie dopuszcza się
składanie ofert częściowych.
4.
Nie dopuszcza się
składania ofert wariantowych.
6.
Dodatkowe
informacje:
w sprawach merytorycznych dotyczących
przedmiotu zamówienia:
Karolina Franczuk,
tel. (23) 692 68 55 (pn. – pt. w godzinach od 16.00 do 18.00)
w sprawach
formalnych związanych z procedurą postępowania:
Agata Łojek, tel.
(23) 692 68 55 (pn. – pt. w godzinach od 16.00 do 18.00).
7.
Termin
wykonania usługi: do 30.09.2011 r.
8.
O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,
którzy spełniają warunki dotyczące:
1)
posiadania
uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
prawa nakładają obowiązek ich
posiadania;
2)
posiadania wiedzy
i doświadczenia;
3)
dysponowania
odpowiednim potencjałem technicznym wraz z osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia;
4)
sytuacji
ekonomicznej i finansowej.
9.
Wykonawca
zobowiązany jest do wypełnienia ściśle wg wzoru druku, załączonego przez
Zamawiającego:
1)
„Oferty” – załącznik nr 1 do SIWZ,
2)
„Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia” – załącznik nr 4 do SIWZ,
3)
„Programu kursu”
– załącznik nr 6 do SIWZ.
10. Każdy z
Wykonawców zobowiązany jest do złożenia:
1) oświadczenia
zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ,
2) zaakceptowanego
wzoru umowy, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
11. W
celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach,
o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących
dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie
zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę):
1)
oświadczenia o
braku podstaw do wykluczenia – załącznik
nr 2;
2)
aktualnego odpisu
z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w
celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w
zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (załącznik nr 5 do SIWZ).
12.W celu wykazania
spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy
p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii
poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem
przez Wykonawcę):
1)
wykazu wykonanej,
a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej, co najmniej
jednej usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy
i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w
tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców,
oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że ta usługa została wykonana lub jest
wykonywana należycie. Przez usługę w zakresie niezbędnym do wykazania
spełniania warunku wiedzy i doświadczenia należy rozumieć usługę
polegającą na przeprowadzeniu kursu „wizażysta z elementami stylizacji paznokci oraz
przedłużaniem i
zagęszczaniem rzęs” dla
minimum 10 osób;
a)
prowadzenia zajęć
teoretycznych – wykażą się: wykształceniem co najmniej średnim (kopia
świadectwa i/lub dyplomu, należy załączyć do oferty), niezbędną
wiedzą i doświadczeniem z zakresu wizażu
z elementami stylizacji paznokci oraz przedłużaniem i zagęszczaniem rzęs (kopie
z udziału w szkoleniach, kursach, należy załączyć do oferty), co najmniej dwuletnim doświadczeniem w pracy zawodowej
związanej z zakresem prowadzonych zajęć (należy
załączyć do oferty odpowiedni dokument), przygotowaniem pedagogicznym (należy
załączyć do oferty odpowiedni dokument);
b)
prowadzenia zajęć
praktycznych – wykażą się: wykształceniem co najmniej średnim (kopia świadectwa
i/lub dyplomu, należy załączyć do oferty), niezbędną wiedzą i doświadczeniem z zakresu wizażu z elementami stylizacji
paznokci oraz przedłużaniem i zagęszczaniem rzęs (kopie z udziału w
szkoleniach, kursach, należy załączyć do oferty), co najmniej
dwuletnim doświadczeniem
w pracy zawodowej związanej z zakresem prowadzonych zajęć (należy załączyć do oferty odpowiedni dokument),
przygotowaniem pedagogicznym (należy załączyć do oferty odpowiedni dokument).
13.Jeżeli Wykonawca,
wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p.,
polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b
ustawy p.z.p., a podmioty te będą brały udział w realizacji części
zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych
podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 11.
14.Jeżeli Wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,
zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 11 pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione
w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
15.Jeżeli w miejscu
zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których jest mowa w ust. 14,
zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed
notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu
zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju,
w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, ust. 14 stosuje się
odpowiednio.
16.W przypadku
wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę
lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający
może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby
lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem
o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
17.W przypadku
składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, wymóg złożenia dokumentów
oraz oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo
zamówień publicznych, dotyczy każdego z podmiotów z zastrzeżeniem treści ust. 23.
18.Wykonawcy wyrażą
zgodę na otrzymanie należności w ciągu minimum 30 dni od daty
otrzymania faktury VAT przez zamawiającego.
19.Wykonawcy mogą
wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia
20.W przypadku
udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
21.W przypadku
udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, zamawiający dopuszcza
możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunków o których mowa w ust. 8
pkt 2, 3 i 4. Pozostałe warunki każdy z wykonawców musi spełnić i udokumentować
samodzielnie.
22.Każdy z
Wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
23.Okoliczności
uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i
2 p.z.p. zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy dyskwalifikują całą
grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
24.Miejscem składania
ofert jest: siedziba Zamawiającego – ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk,
sekretariat.
25.Terminem
składania ofert jest dzień 20.07.2011r.,
godzina 10:00.
26.Kryteria oceny
ofert i ich znaczenie: Kryterium
cena – waga 100 %
27.Zamawiający
odstępuje od żądania wniesienia wadium.
28.Termin związania
ofertą – 30 dni.
29.Specyfikacja
Istotnych Warunków Zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej www.bip.powiatpultuski.pl oraz w
siedzibie Zamawiającego: ul. Nowy Rynek 3, 06-100 Pułtusk, (pn. – pt. godz. 16:00 – 18:00).
30.Zamawiający nie
przewiduje zawarcia umowy ramowej.
31.Zamawiający nie
przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
32.Zamawiający nie
przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej do wyboru najkorzystniejszej
oferty.
33.Zamawiający nie
przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
/-/ WITOLD SARACYN
CZŁONEK ZARZĄDU
Dokumenty do pobrania:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz
- Załącznik nr 1 - pobierz
- Załącznik nr 2 - pobierz
- Załącznik nr 3 - pobierz
- Załącznik nr 4 - pobierz
- Załącznik nr 5 - pobierz
- Załącznik nr 6 - pobierz
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamiński Krzysztof
- Data udostępnienia w BIP: 2011-07-12
- Informacja zaktualizowana przez: Kamiński Krzysztof
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-07-12 17:26:23
- Liczba odsłon: 676
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: