Wersja archiwalna 2013-03-13 15:26:03
ZDP.222.3.2013
Pułtusk, dn. 05.03.2013 r.
OGŁOSZENIE
O ROZPOCZĘCIU POSTĘPOWANIA
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
ZAMAWIAJĄCY:
Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku
ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk
tel./fax (0-23) 692 85 77
e-mail: sekretariat@zdppultusk.pl
NIP 568-14-14-690
REGON: 130382268
Miejsce i termin publikacji ogłoszenia o przetargu:
- Biuletyn Zamówień Publicznych (przekazano do publikacji dnia 05.03.2013 r. Nr 33947 - 2013)
- Strona internetowa Zamawiającego – www.bip.powiatpultuski.pl
- Miejsce publicznie dostępne w siedzibie Zamawiającego – tablica ogłoszeń, ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk.
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 1242W Ojrzeń-Gąsocin-Łady Krajęczyno na odcinku Gotardy - Słończewo od km 5+039,00 do km 7+340,00.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera kosztorys ofertowy, przedmiar robót, dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
2. Zamówienie obejmuje również opracowanie, utrzymanie na własny koszt oznakowania tymczasowego robót przez cały okres realizacji, a także jego demontażu po robotach, wykonanie niezbędnych badań i pomiarów, uporządkowanie terenu – wartość tych robót zawarta jest w cenie ofertowej ryczałtowej.
3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
5. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków – według formuły “spełnia – nie spełnia”.
6. Dodatkowe informacje:
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami w sprawach merytorycznych i formalnych dotyczących przedmiotu zamówienia jest:
Marcin Zaręba, tel.(23) 692 85 77, 609 700 605, (pn.–pt. w godzinach od 8:00 do 14:00)
7. Termin wykonania: max. do 15.08.2013 r.
8. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
9. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego: - „Oferty wraz z kosztorysem ofertowym”, - “Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia” – załącznik nr 3 do SIWZ, - “Potencjał techniczny” – załącznik nr 4 do SIWZ, - „Wykaz wykonanych robót” – załącznik nr 5 do SIWZ
10. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia: - oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 p.z.p. – załącznik nr 1 do SIWZ, oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. - załącznik nr 2 do SIWZ, - zaakceptowanego wzoru umowy, którego wzór stanowi część II do SIWZ.
11. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę):
1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2;
2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ – dot. tylko osób fizycznych).
3) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert,
4) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
12. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę):
1) wykazu wykonanej min. 2 robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, Zamawiający dopuszcza spełnienie tego wymogu przez wszystkie podmioty łącznie. Przez robotę budowlaną w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia należy rozumieć robotę budowlaną, każdą o wartości nie mniejszej niż 1 mln zł brutto polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie drogi.
2) wykazu min. 2 osób (kierownika budowy, laboranta), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresy wykonywanych przez nie czynności, informację o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczenie, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania. Osoba wskazana na: - kierownika budowy winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej (kopie uprawnień należy dołączyć do oferty), - laboranta winna posiadać kwalifikacje do kontroli jakości w zakresie budowy dróg,
3) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wykonawca winien dysponować min.: wytwórnią mas bitumicznych o wydajności min. 100 ton/godz. – 1 szt., układarką mas bitumicznych ze sterowaniem elektronicznym – 1 szt. , walcami stalowymi - 2 szt., w tym jeden wibracyjny, zagęszczarką – 1 szt. , koparką – 1 szt, min. 4 pojazdy samowyładowcze o ładowności min. 20 ton, laboratorium z oprzyrządowaniem umożliwiającym bieżącą kontrolę produkcji masy, jak i elementów robót podlegających kontroli laboratoryjnej.
13. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy p.z.p., a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 11.
14. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.11 pkt 2 – składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
15. Dokumenty o których mowa w ust. 14 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
16. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których jest mowa w ust. 14, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 15 stosuje się odpowiednio.
17. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
18. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, wymóg złożenia dokumentów oraz oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczy każdego z podmiotów z zastrzeżeniem treści ust. 24.
19. Wykonawcy wyrażą zgodę na otrzymanie należności w ciągu minimum 30 dni od daty otrzymania faktury VAT/rachunku przez zamawiającego.
20. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia
21. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
22. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunków o których mowa w ust. 8 pkt 2, 3 i 4. Pozostałe warunki każdy z wykonawców musi spełnić i udokumentować samodzielnie.
23. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
24. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
25. Miejscem składania ofert jest: siedziba zamawiającego: ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk, sekretariat.
26. Terminem składania ofert jest dzień 21.03.2013r., godzina 10:00.
27. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Kryterium: cena – waga 100%.
28. Oferta nie musi być zabezpieczona wadium.
29. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
30. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez Wykonawcę (oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu).
31. Termin związania ofertą – 30 dni.
32. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej www.bip.powiatpultuski.pl oraz w siedzibie Zamawiającego: ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk, (pn. – pt. godz. 8 – 14).
33. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
34. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
35. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej do wyboru najkorzystniejszej oferty.
36. Zamawiający nie przewiduje możliwość złożenia zamówień uzupełniających.
DYREKTOR
Dokumenty do pobrania:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz
kosztorys ofertowy - pobierz
przedmiar robót - pobierz
dokumentacja techniczna - pobierz
Odpowiedzi na pytania Wykonawców - pobierz
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kutner Julian
- Data udostępnienia w BIP: 2013-03-13
- Informacja zaktualizowana przez: Kutner Julian
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-03-13 15:26:03
- Liczba odsłon: 1001
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: