Wersja archiwalna 2013-08-26 17:12:44
<p class="kh_header"><b>Obryte: Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Obrytem na rok 2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 343990 - 2013; data zamieszczenia: 26.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>
<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>
<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej , Obryte 188, 07-215 Obryte, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7411080 w. 30, faks 0-29 7411080.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.powiatpultuski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>
<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Obrytem na rok 2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b>
Przedmiotem niniejszego postępowania są sukcesywne dostawy oleju
opałowego lekkiego do kotłowni Domu Pomocy Społecznej w Obrytem, według
pojawiających się potrzeb Zamawiającego. Paliwa muszą spełniać wymagania
zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 grudnia
2008 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U z 2008
r. Nr 221, poz. 1441) oraz określone przez Polską Normę
PN-C-96024:2011, a w szczególności:
gęstość w temperaturze 150C nie większa, niż 860 kg/m3, zawartość siarki
nie większa, niż 0,20 % m/m, wartość opałowa nie mniejsza, niż 42,60
MJ/kg,
temperatura zapłonu minimum 560C, zawartość wody maksymalnie 200 mg/kg,
oraz inne, określone w Polskiej Normie PN-C-96024:2011. Zamawiający
szacuje, iż w okresie trwania umowy (rok 2013) zakupi do kotłowni Domu
Pomocy Społecznej w Obrytem olej opałowy lekki w ilości 90 000 litrów.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu oleju opałowego lekkiego w
ilości mniejszej, niż wskazane w niniejszej Specyfikacji 90 000 litrów. W
takim przypadku Wykonawcy zamówienia nie przysługują wobec
Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia
ilości zakupionego oleju w odniesieniu do szacunkowego zapotrzebowania.
Dostawy realizowane będą sukcesywnie, w miarę zgłaszanych przez
Zamawiającego potrzeb w terminie 48 godzin od chwili złożenia zamówienia
telefonicznie lub faksem. Miejscem dostawy jest kotłownia Domu Pomocy
Społecznej w Obrytem. Zapłata za dostarczony przedmiot zamówienia
odbywać się będzie w formie bezgotówkowej (przelew bankowy) na podstawie
faktury VAT (na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze) w
terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT i
zrealizowania dostawy. W przypadku wystąpienia opóźnień w zapłacie
wierzytelności, strony zobowiązują się do zapłaty ustawowych odsetek za
zwłokę. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane
będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym przebieg oraz
terminową realizację dostaw w okresie trwania umowy, a także za jakość,
zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi, określonymi dla
przedmiotu niniejszego zamówienia. Przy realizacji zadania wymagana jest
należyta staranność, rozumiana jako staranność profesjonalisty,
właściwa dla działalności objętej przedmiotem zamówienia..</p>
<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.10.00.00-0, 09.13.51.10-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby
wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia wymaga posiadania
specjalnych uprawnień - Koncesji, o której mowa w art. 32, ust. 1, pkt 4
ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku - Prawo energetyczne (Dz.U z 2006
r. Nr 89, poz. 625 ze zm.). Wykonawca posiadający siedzibę lub miejsce
zamieszkania na terytorium Rzeczpospolitej Polski składa Koncesję
udzieloną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w zakresie obrotu
paliwami, objętymi niniejszym zamówieniem, tj. olejem opałowym lekkim,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o dysponowaniu środkami
transportu przystosowanymi do przewozu przedmiotu zamówienia, tj. co
najmniej 1 samochód do przewozu oleju opałowego o pojemności minimum 15
000 litrów, umożliwiający bezpośredni wlew oleju opałowego do
zbiorników, posiadających legalizowany licznik przepływowy, według
wzoru.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"><li style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje,
zezwolenia lub licencje;</li></ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li><li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru
lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;</li><li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego
naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;</li><li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego
oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li></ul>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"><li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie
ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li></ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"><li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu
sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania
osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1
pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;</li></ul><br><p class="bold">
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY,
USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Aktualne świadectwo jakości oleju
opałowego - wymagane jest dołączenie atestu jakości do oferty i
każdorazowej dostawy oraz Wydruk ze strony internetowej producenta oleju
opałowego, potwierdzający cenę oleju wskazaną w formularzu oferty
obowiązującą na dzień 02.09.2013 r.</p></li></ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Projekt umowy - uzupełniony o dane Wykonawcy, parafowany na każdej ze
stron, zaakceptowany na ostatniej stronie podpisem i pieczęcią osoby
uprawnionej, z wykorzystaniem wzoru, oraz oświadczenie dotyczące
informacji, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu
przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiatpultuski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dom Pomocy Społecznej
07-215 Obryte 188
Blok H - Administracja Pokój Nr 2.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.09.2013 godzina 09:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej
07-215 Obryte 188
Blok H - Administracja Pokój Nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia: </b> nie</p><p>Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia > <b><a href="https://bip.powiatpultuski.pl/pliki/starostwopultusk/20130826-siwz.pdf" target="_blank">pokaż</a></b><br></p>
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Strzyżewski Marcin
- Data udostępnienia w BIP: 2013-08-26
- Informacja zaktualizowana przez: Strzyżewski Marcin
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-08-26 17:12:44
- Liczba odsłon: 1651
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: