Wersja archiwalna 2013-08-30 09:02:52
Obryte: Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Obrytem na rok 2013
Numer ogłoszenia: 343990 - 2013; data zamieszczenia: 26.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Obryte 188, 07-215 Obryte, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7411080 w. 30, faks 0-29 7411080.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatpultuski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Obrytem na rok 2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania są sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego do kotłowni Domu Pomocy Społecznej w Obrytem, według pojawiających się potrzeb Zamawiającego. Paliwa muszą spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 grudnia 2008 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U z 2008 r. Nr 221, poz. 1441) oraz określone przez Polską Normę PN-C-96024:2011, a w szczególności: gęstość w temperaturze 150C nie większa, niż 860 kg/m3, zawartość siarki nie większa, niż 0,20 % m/m, wartość opałowa nie mniejsza, niż 42,60 MJ/kg, temperatura zapłonu minimum 560C, zawartość wody maksymalnie 200 mg/kg, oraz inne, określone w Polskiej Normie PN-C-96024:2011. Zamawiający szacuje, iż w okresie trwania umowy (rok 2013) zakupi do kotłowni Domu Pomocy Społecznej w Obrytem olej opałowy lekki w ilości 90 000 litrów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu oleju opałowego lekkiego w ilości mniejszej, niż wskazane w niniejszej Specyfikacji 90 000 litrów. W takim przypadku Wykonawcy zamówienia nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego oleju w odniesieniu do szacunkowego zapotrzebowania. Dostawy realizowane będą sukcesywnie, w miarę zgłaszanych przez Zamawiającego potrzeb w terminie 48 godzin od chwili złożenia zamówienia telefonicznie lub faksem. Miejscem dostawy jest kotłownia Domu Pomocy Społecznej w Obrytem. Zapłata za dostarczony przedmiot zamówienia odbywać się będzie w formie bezgotówkowej (przelew bankowy) na podstawie faktury VAT (na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze) w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT i zrealizowania dostawy. W przypadku wystąpienia opóźnień w zapłacie wierzytelności, strony zobowiązują się do zapłaty ustawowych odsetek za zwłokę. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym przebieg oraz terminową realizację dostaw w okresie trwania umowy, a także za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi, określonymi dla przedmiotu niniejszego zamówienia. Przy realizacji zadania wymagana jest należyta staranność, rozumiana jako staranność profesjonalisty, właściwa dla działalności objętej przedmiotem zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0, 09.13.51.10-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia wymaga posiadania specjalnych uprawnień - Koncesji, o której mowa w art. 32, ust. 1, pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku - Prawo energetyczne (Dz.U z 2006 r. Nr 89, poz. 625 ze zm.). Wykonawca posiadający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczpospolitej Polski składa Koncesję udzieloną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w zakresie obrotu paliwami, objętymi niniejszym zamówieniem, tj. olejem opałowym lekkim,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o dysponowaniu środkami transportu przystosowanymi do przewozu przedmiotu zamówienia, tj. co najmniej 1 samochód do przewozu oleju opałowego o pojemności minimum 15 000 litrów, umożliwiający bezpośredni wlew oleju opałowego do zbiorników, posiadających legalizowany licznik przepływowy, według wzoru.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Aktualne świadectwo jakości oleju opałowego - wymagane jest dołączenie atestu jakości do oferty i każdorazowej dostawy oraz Wydruk ze strony internetowej producenta oleju opałowego, potwierdzający cenę oleju wskazaną w formularzu oferty obowiązującą na dzień 02.09.2013 r.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Projekt umowy - uzupełniony o dane Wykonawcy, parafowany na każdej ze stron, zaakceptowany na ostatniej stronie podpisem i pieczęcią osoby uprawnionej, z wykorzystaniem wzoru, oraz oświadczenie dotyczące informacji, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej
07-215 Obryte 188
Blok H - Administracja Pokój Nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2013 godzina 09:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej 07-215 Obryte 188 Blok H - Administracja Pokój Nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia > pokaż
Dom Pomocy Społecznej w Obrytem
informuje, iż Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na
dostawę oleju opałowego dla potrzeb DPS Obryte podwójnie
zamieszczono Załącznik Nr 2. Ta omyłka powoduje,iż w SIWZ brak
jest Załącznika Nr 3 – wykazu środków transportu. Poniżej
Zamawiający zamieszcza brakujący dokument.
Załącznik nr 3 - wykaz środków transportu > pokaż
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Strzyżewski Marcin
- Data udostępnienia w BIP: 2013-08-30
- Informacja zaktualizowana przez: Strzyżewski Marcin
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-08-30 09:02:52
- Liczba odsłon: 1676
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: