Pułtusk, dn.
17.02.2011 r.
OGŁOSZENIE
O ROZPOCZĘCIU POSTĘPOWANIA
W TRYBIE PRZETARGU
NIEOGRANICZONEGO
ZAMAWIAJĄCY:
Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku
ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk
tel./fax (0-23) 692 85 77
e-mail: zdp_pultusk@poczta.onet.pl
NIP 568-14-14-690
REGON: 130382268
Miejsce i termin publikacji
ogłoszenia o przetargu:
-
Biuletyn Zamówień
Publicznych (przekazano do publikacji
dnia17.02.2011 r. Nr 23764-2011)
-
Strona internetowa Zamawiajacego – www.bip.powiatpultuski.pl
- Miejsce publicznie dostępne w siedzibie Zamawiającego
– tablica ogłoszeń, ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk.
1. Przedmiot zamówienia: przebudowa
drogi powiatowej Nr 4407W Porządzie- Obryte- Pułtusk na odc. ul. Tartaczna w Pułtusku od km
33+864,07 do km 36+126,00 mb 2262,0. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
przedstawiony został w dokumentach stanowiących integralną część niniejszej
SIWZ tj.: w przedmiarze robót i projekcie.
2.
Zamówienie obejmuje również opracowanie, utrzymanie na własny
koszt oznakowania tymczasowego robót przez cały okres realizacji, a także jego
demontażu po robotach, wykonanie niezbędnych badań i pomiarów, uporządkowanie
terenu oraz wszelkie inne prace nie objęte dokumentacją projektową a
koniecznych do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, inwentaryzację
powykonawczą – wartość tych robót zawarta
jest w cenie ofertowej.
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych
równowartości kwot określonych w art.
11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
3.
Nie
dopuszcza się składania ofert
częściowych.
4.
Nie dopuszcza się
składania ofert wariantowych.
5. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć
udział Wykonawcy spełniający wymogi
art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2
ustawy – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze
zm.) oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych
warunków – według formuły “spełnia – nie spełnia”.
6.
Dodatkowe informacje:
w sprawach merytorycznych dotyczących przedmiotu zamówienia:
Marek Łysko,
tel.(23) 692 85 77, 691 500 733, (pn.–pt. w godzinach od 8:00 do 14:00)
W sprawach formalnych związanych z
procedurą postępowania:
Joanna Wolniak, tel. (23) 692 85 77,
609 700 605 (pn. – czw. w godzinach od
8:00 do 14:00).
7. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 31.10.2011r.
8.
O
udzielenie zamówienia mogą ubiegac się
Wykonawcy, którzy spełniają warunki
dotyczące:
-posiadania
uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
prawa nakładają obowiązek ich
posiadania;
-posiadania wiedzy i doświadczenia,
-dysponowania
odpowiednim potencjałem technicznym wraz z osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia,
-sytuacji
ekonomicznej i finansowej.
9. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia ściśle wg
wzoru druku załączonego przez Zamawiającego:
- „Oferty”, - “Potencjał kadrowy”
– załącznik nr 3 do SIWZ, - “Wykaz
wykonanych robót” – załącznik nr 4 do SIWZ, "Wykaz sprzętu" - załącznik nr 5 do SIWZ.
10.
Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia: - oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1
p.z.p. – załącznik nr 1 do SIWZ, oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.o. -
załacznik nr 2 do SIWZ, -
zaakceptowanego wzoru umowy i harmonogramu rzeczowo- finansowego którego wzór stanowi część II do SIWZ.
11.
W celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postepowania o udzielenie
zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy p.z.p.,
Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii
poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę):
-oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia –
załącznik nr 2,
-aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy p.z.p., wystawionego nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do
osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy p.z.p.
-aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu
skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem składania ofert,
-aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia
zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
12.
W
celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22
ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda
następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej
stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę):
1) wykazu wykonanej min. 2 robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku
wiedzy i doświadczenia w okresie
ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym
okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz
załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
W przypadku oferty złożonej przez
podmioty występujące wspólnie, Zamawiający dopuszcza spełnienie tego wymogu
przez wszystkie podmioty łącznie. Przez robotę bydowlaną w zakresie niezbędnym do wykazania
spełniania warunku wiedzy i doświadczenia należy rozumieć robotę budowlaną, każdą o wartości nie mniejszej
niż 2,0 mln zł polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie drogi.
2)
wykazu
min. 2 osób (kierownika budowy i laboranta), które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także
zakresy wykonywanych przez nie czynności, informację o podstawie do dysponowania
tymi osobami oraz oświadczenie, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania. Osoba wskazana na: -
kierownika budowy winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w
specjalności drogowej.; - laboranta winna posiadać uprawnienia bądź
kwalifikacje do kontroli jakości w zakresie budowy dróg,
3)
wykazu
narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy
robót budowlanych w celu realizacji
zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
Wykonawca winien dysponować min.:
wytwórnię mas bitumicznych o wydajności
min 60 ton, układarkę mas
bitumicznych ze sterowaniem elektronicznym, walce stalowe – min. 2 szt. w tym
jeden wibracyjny, zagęszczarki,koparki,
inny sprzęt przewidziany do realizacji zamówienia, laboratorium z oprzyrządowaniem umożliwiającym bieżącą kontrolę produkcji
masy, jak i elementów robót podlegających kontroli laboratoryjnej,
4)
opłaconej
polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na min. 2 mln zł.
13. Jeżeli Wykonawca, wykazując
spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., polega na
zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy
p.z.p., a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia,
Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów
dokumentów wymienionych w ust. 11.
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o którym
mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy p.z.p., polega na zdolności finansowych
innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy p.z.p. ,
wymaga przedłożenia informacji, o której mowa w ust. 12 pkt 4, dotyczącej tych
podmiotów.
14. Jeżeli Wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.11
pkt 2 – 4 –
składa dokument lub dokumenty,
wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
-nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
-nie
zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne albo że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
-nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
15. Dokumenty o których mowa w ust. 14 pkt 1 i 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert. Dokument,
o którym mowa w ust. 14 pkt 2,
powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert.
16. Jeżeli w miejscu
zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się
dokumentów, o których jest mowa w ust. 14, zastępuje
się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem,
właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego
lub gospodarczego odpowiednio miejsca
zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 15 stosuje się odpowiednio.
17. W przypadku wątpliwości co do
treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może
zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub
kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o
udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
18.
W przypadku składania
ofert przez podmioty występujące wspólnie, wymóg złożenia dokumentów oraz
oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień
publicznych, dotyczy każdego z podmiotów z
zastrzeżeniem treści ust. 24.
19.
Wykonawcy wyrażą zgodę
na otrzymanie należności w ciągu minimum 30 dni od daty
otrzymania faktury VAT przez zamawiającego.
20. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia
21. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców
występujących wspólnie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania
ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
22. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców
występujących wspólnie, zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i
dokumentowania warunków o których mowa w ust. 8 pkt 2, 3 i 4. Pozostałe warunki
każdy z wykonawców musi spełnić i udokumentować samodzielnie.
23. Każdy z Wykonawców
zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
24. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania
w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. zachodzące choćby względem pojedynczego
Wykonawcy dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o
udzielenie zamówienia.
25. Miejscem składania ofert jest: siedziba zamawiającego:
ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk.
26.Terminem składania ofert jest dzień 10.03.2011r., godzina 10:00.
Terminem otwarcia ofert jest dzień 10.03.2011r., godzina 11:00
27. Kryteria oceny ofert
i ich znaczenie: Kryterium cena – waga 100 %
28.
Oferta
musi być zabezpieczona wadium w
wysokości 83 000,00 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania
ofert.
29.
Termin związania ofertą
– 30 dni.
30.
Specyfikacja Istotnych
Warunków Zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej www.bip.powiatpultuski.pl oraz w siedzibie Zamawiającego: ul. 3 Maja 20, 06-100
Pułtusk, (pn. – pt. godz. 8 – 14).
31. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
32. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego
systemu zakupów.
33. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji
elektronicznej do wyboru najkorzystniejszej oferty.
Dyrektor
Kazimierz Strzyżewski
Załączniki:
1.siwz_ul._tartaczna.doc
2. kosztorys_ofertowy_-_ul.tartaczna-_aktual._12.09.pdf
3. przedmiar_robot-_ul.tartaczna-_aktual._12.09.pdf
4. proj._organizacji_ruchu__08.09.2010r_-_ul.tartaczna_arkusz_2.pdf
5. proj._organizacji_ruchu__08.09.2010r_-_ul.tartaczna_arkusz_3.pdf
6. proj._organizacji_ruchu__08.09.2010r_-_ul.tartaczna_arkusz_4.pdf
7.proj._organizacji_ruchu__08.09.2010r_-_ul.tartaczna_arkusz_5.pdf
8. proj._organizacji_ruchu__08.09.2010r_-_ul.tartaczna_arkusz_6.pdf
9. proj._organizacji_ruchu__08.09.2010r_-_ul.tartaczna_arkusz_7.pdf
10. proj._organizacji_ruchu__08.09.2010r_-_ul.tartaczna_arkusz_8.pdf
11. proj._organizacji_ruchu__08.09.2010r_-_ul.tartaczna_arkusz_9.pdf
12. proj._organizacji_ruchu__08.09.2010r_-_ul.tartaczna_arkusz_10.pdf
13. proj._organizacji_ruchu__08.09.2010r_-_ul.tartaczna_arkusz_11.pdf
14. proj._organizacji_ruchu__08.09.2010r_-_ul.tartaczna_arkusz_12.pdf
15. proj._organizacji_ruchu_-_08.09.2010r_-_ul.tartaczna_arkusz1.pdf
16. opis_techniczny_dp_porzadzie_obryte_pultusk_ul_tartaczna_w_pultusku.pdf
17.2-plan_sytuacyjny_dp_porzadzie_obryte_pultusk_odc._pultusk_ul_tartaczna.pdf
18. 3-niweleta_dp_porzadzie_obryte_pultusk_odc._pultusk_ul_tartaczna.pdf
19.4-przejroje_normalne_dp_porzadzie_obryte_pultusk_odc._pultusk_ul_tartaczna.pdf
20. 5-przekroje_poprzeczne-_wyrownanie_ba-_dp_porzadzie_obryte_pultusk_odc._pultusk_ul_tartaczna.pdf
21. 7-zjazd_ind._i_publiczny_przez_chodnik__dp_porzadzie_obryte_pultusk_odc._pultusk_ul_tartaczna.pdf
22. 8-prefabrykowany_sciek_podchodnikowy_i_rampa.pdf
23. sst_dp_porzadzie_obryte_pultusk_odc._ul._tartaczna_w_pultusku_.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Wolniak Joanna
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Wolniak Joanna
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-02-17 07:40:46
- Liczba odsłon: 621
- Historia dokumentu: