Wersja archiwalna 2011-06-02 15:02:25

 

Pułtusk, dn 02.06.2011 r.

OGŁOSZENIE

O ROZPOCZĘCIU POSTĘPOWANIA

W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

ZAMAWIAJĄCY:

Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku

ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk

tel. (0-23) 692 12 66

fax. (0-23) 692 52 77

www.powiatpultuski.pl; www.bip.powiatpultuski.pl

e-mail: ggn@powiatpultuski.pl

NIP 568-14-17-174

REGON: 130377729

Miejsce i termin publikacji ogłoszenia o przetargu:

  • Biuletyn Zamówień Publicznych (przekazano do publikacji dnia02.06.2011 r. Nr - 141150-2011)

  • Strona internetowa Zamawiajacego – www.bip.powiatpultuski.pl

  • Miejsce publicznie dostępne w siedzibie Zamawiającego – tablica ogłoszeń, ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk.

  1. Przedmiot zamówienia:

Opracowanie numerycznej mapy zasadniczej oraz modernizacja ewidencji gruntów i budynków

  1. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  2. Dopuszcza się składanie ofert częściowych.

Zadanie 1: Opracowanie numerycznej mapy zasadniczej na podstawie istniejących dokumentów w systemie Ewmapa dla obrębów: Bartodzieje, Psary, Obryte, Skłudy, Nowy Gródek, Gródek Rządowy gminy Obryte o powierzchni 492ha.

Zadanie 2: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków oraz opracowanie numerycznej mapy zasadniczej obrębu Strzyże, gmina Pokrzywnica o powierzchni 307ha.

  1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

  2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn.zm.) oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków – według formuły “spełnia – nie spełnia”.

  3. Dodatkowe informacje:

w sprawach merytorycznych dotyczących przedmiotu zamówienia:

Stella Niedzielska, tel.(23) 692 03 86, (pn.–pt. w godzinach od 9:00 do 16:00)

Zbigniew Kazimierczak, tel.(23) 692 08 28, (pn.–pt. w godzinach od 9:00 do 16:00)

W sprawach formalnych związanych z procedurą postępowania:

Agnieszka Wądolna, tel. (23) 692 22 31 (pn. – pt. w godzinach od 9:00 do 14:00).

  1. Termin wykonania usługi:

Zadanie 1: do 25.11.2011r.

Zadanie 2: do 12.04.2012r. Co najmniej 50% zadania 2 należy wykonać do dnia 25.11.2011r.

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

2) posiadania wiedzy i doświadczenia,

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym wraz z osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.


  1. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego: - „Formularz Ofertowy”- załącznik nr 1 do SIWZ, - “Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia” – załącznik nr 3 do SIWZ, - “Potencjał sprzętowy i produkcyjny” – załącznik nr 4 do SIWZ, - "Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat prac geodezyjnych" – załącznik nr 5 do SIWZ.

  2. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia: - oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, - oświadczenia o zdolności ekonomicznej i finansowej, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, - zaakceptowanego wzoru umowy, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.

  3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postepowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę):

1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2,

  1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy p.z.p., wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy p.z.p.

  1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę):

  1. wykazu wykonanej min. 1 usługi, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, Zamawiający dopuszcza spełnienie tego wymogu przez wszystkie podmioty łącznie. Wymóg dotyczy każdego zadania oddzielnie. Przez usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia dla zadania 1 należy rozumieć usługę o wartości min 40.000,00 zł brutto polegającą na opracowaniu numerycznej mapy zasadniczej na podstawie istniejących dokumentów w systemie Ewmapa. Przez usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia dla zadania 2 należy rozumieć usługę o wartości min 90.000,00 zł brutto polegającą na modernizacji ewidencji gruntów i budynków.

  2. wykazu min. 3 osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresy wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wymóg dotyczy każdego zadania oddzielnie. Dla zadania 1 trzy osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu powinny posiadać uprawnienia zawodowe w zakresie 1, o którym mowa w art. 43 pkt 1 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287 z późn.zm.), w tym jednej osoby z wykształceniem wyższym (kopie uprawnień, świadectw ukończenia szkoły wyższej należy załączyć do oferty). Dla zadania 2 trzy osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu powinny posiadać uprawnienia zawodowe w zakresach 1 i 2, o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287 z późn.zm.), w tym dwiema osobami z wykształceniem wyższym (kopie uprawnień, świadectw ukończenia szkoły wyższej należy załączyć do oferty).

  3. wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wymóg dotyczy każdego zadania oddzielnie. Dla zadania 1 Wykonawca powinien dysponować co najmniej trzema zestawami komputerowymi. Dla zadania 2 Wykonawca powinien dysponować co najmniej: jednym zestawem pomiarowym (tachimetr elektroniczny z automatyczną rejestracją, tyczka z lustrem), samochodem, trzema zestawami komputerowymi.

  4. oświadczenie o sytuacji ekonomicznej i finansowej.

  1. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy p.z.p., a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 11.

  2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.11 pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

  3. Dokumenty o których mowa w ust. 14, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  4. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których jest mowa w ust. 14, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 15 stosuje się odpowiednio.

  5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

  6. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, wymóg złożenia dokumentów oraz oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczy każdego z podmiotów z zastrzeżeniem treści ust. 24.

  7. Wykonawcy wyrażą zgodę na otrzymanie należności w ciągu 30 dni od daty otrzymania faktury VAT przez Zamawiającego po pozytywnym odbiorze prac.

  8. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia

  9. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

  10. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunków o których mowa w ust. 8 pkt 2, 3 i 4. Pozostałe warunki każdy z Wykonawców musi spełnić i udokumentować samodzielnie.

  11. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  12. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.

  13. Miejscem składania ofert jest: siedziba Zamawiającego: ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk, sekretariat.

  14. Terminem składania ofert jest dzień 14.06.2011r., godzina 10:00.

  15. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Zadanie 1 i 2: Kryterium cena – waga 100 %

  16. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na poszczególne części w tym:

Zadanie 1 – 1.000 PLN,Zadanie 2 – 2.000 PLN.

  1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

  2. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez Wykonawcę (oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu).

  3. Od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza wymagane będzie wniesienie przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości: 5% ceny brutto podanej w ofercie.

  4. Termin związania ofertą – 30 dni.

  5. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej www.bip.powiatpultuski.pl oraz w siedzibie Zamawiającego: ul. Białowiejska 5, pokój nr 13 06-100 Pułtusk, (pn. – pt. godz. 9 – 14).

  6. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

  7. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

  8. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej do wyboru najkorzystniejszej oferty.

37. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

STAROSTA

/-/ Edward Marek Wroniewski

__________________________________________________________________________

DOKUMENTY DO POBRANIA:

- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz

- Załącznik nr 1 - pobierz

- Załącznik nr 2 - pobierz

- Załącznik nr 3 - pobierz

- Załącznik nr 4 - pobierz

- Załącznik nr 5 - pobierz

- Załącznik nr 6 - pobierz

- Załącznik nr 7 - pobierz

- Załącznik nr 8 - pobierz

- Załącznik nr 9 - pobierz

- Projekt modernizacji Strzyże - pobierz

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Wądolna Agnieszka
  • Data udostępnienia w BIP: 2011-06-02
  • Informacja zaktualizowana przez: Wądolna Agnieszka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2011-06-02 15:02:25
  • Liczba odsłon: 677
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 10389518]

przewiń do góry