Wersja archiwalna 2017-02-24 13:44:56
km-40352450_000.pdfkm-40352450_000.pdfkm-40352433_000.pdfkm-40352433_000.pdfOR.272.2.2017
Formularz cenowy - zadanie 1 - pobierz
Formularz cenowy - zadanie 2 - pobierz
Część III SIWZ - pobierz
Część IV SIWZ - pobierz
Wyjaśnienie Nr 1 związane z treścią SIWZ - pobierz
Wyjaśnienie Nr 2 związane z treścią SIWZ, Zawiadomienie Nr 1 o dokonaniu zmian treści SIWZ - pobierz
Wyjaśnienie Nr 3 związane z treścią SIWZ - pobierz
Wyjaśnienie Nr 4 związane z treścią SIWZ - pobierz
Wyjaśnienie Nr 5 związane z treścią SIWZ - pobierz
Zawiadomienie Nr 2 o dokonaniu zmian treści SIWZ - pobierz
Wyjaśnienie Nr 6 związane z treścią SIWZ, Zawiadomienie Nr 3 o dokonaniu zmian treści SIWZ - pobierz
Wyjaśnienie Nr 7 związane z treścią SIWZ - pobierz
Informacja z sesji otwarcia ofert - pobierz
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty– zadanie 2 "Dostawa foteli i krzeseÅ‚" -pobierz
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty– zadanie 1 "Dostawa mebli biurowych" -pobierz
"Dostawa mebli do nowej siedziby Starostwa
Powiatowego w Pułtusku
przy ul. Marii SkÅ‚odowskiej – Curie 11"
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z zaÅ‚Ä…cznikami - pobierzprzy ul. Marii SkÅ‚odowskiej – Curie 11"
Ogłoszenie o zamówieniu - pobierz
Formularz cenowy - zadanie 1 - pobierz
Formularz cenowy - zadanie 2 - pobierz
Część III SIWZ - pobierz
Część IV SIWZ - pobierz
Wyjaśnienie Nr 1 związane z treścią SIWZ - pobierz
Wyjaśnienie Nr 2 związane z treścią SIWZ, Zawiadomienie Nr 1 o dokonaniu zmian treści SIWZ - pobierz
Wyjaśnienie Nr 3 związane z treścią SIWZ - pobierz
Wyjaśnienie Nr 4 związane z treścią SIWZ - pobierz
Wyjaśnienie Nr 5 związane z treścią SIWZ - pobierz
Zawiadomienie Nr 2 o dokonaniu zmian treści SIWZ - pobierz
Wyjaśnienie Nr 6 związane z treścią SIWZ, Zawiadomienie Nr 3 o dokonaniu zmian treści SIWZ - pobierz
Wyjaśnienie Nr 7 związane z treścią SIWZ - pobierz
Informacja z sesji otwarcia ofert - pobierz
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty– zadanie 2 "Dostawa foteli i krzeseÅ‚" -pobierz
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty– zadanie 1 "Dostawa mebli biurowych" -pobierz
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Wądolna Agnieszka
- Data udostępnienia w BIP: 2017-02-24
- Informacja zaktualizowana przez: Sobotka Dorota
- Data ostatniej aktualizacji: 2017-02-24 13:44:56
- Liczba odsłon: 5474
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: