Powiat Pułtuski

reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY


o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( jednolity tekst z 2007 roku Dz. U. Nr 223, poz. 1655 )

na wykonanie zadania :

„Realizacja projektu technicznego modernizacji poziomej osnowy III klasy i założenia wysokościowej osnowy III i IV klasy”

  1. Nazwa i adres Zamawiającego :

Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku,

ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk ; REGON: 130377729

Telefon: (023) 692 12 66 ; Fax: (023) 692 52 77 ; Internet: www.powiatpultuski.pl

  1. Dane ogólne o przedmiocie zamówienia : CPV – 74273200-5

województwo: mazowieckie (14), powiat: Pułtuski (1424),

Gmina: Pokrzywnica, część gm.Winnica, część gm.Pułtusk,

Ilość punktów poziomej osnowy III klasy: 305 nowych punktów głównych oraz 44 znaków ściennych

Ilość punktów wysokościowej osnowy III klasy:152 nowe repery o łącznej długości ciągów ok.208 km

Ilość punktów wysokościowej osnowy IV klasy: 44 znaki ścienne.

Szczegółowy zakres prac i zasięg opracowania przedstawiono w projekcie technicznym modernizacji poziomej osnowy III klasy i założenia wysokościowej osnowy III i IV klasy (operat techniczny nr 2660-39/2007) oraz wytycznych technicznych.

  1. Wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 2 000 zł , słownie: dwa tysiące złotych ,

  2. Termin składania ofert upływa dnia 5 czerwca 2008 roku o godz.1000. Oferty należy składać w jednostce organizacyjnej powiatu tj. w Starostwie Powiatowym w Pułtusku ul. Białowiejska 5 (Budynek A , I piętro, Sekretariat).

  3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 5 czerwca 2008 r. w siedzibie Zamawiającego wejście A pokój nr 14 o godz. 10.30.

  4. Termin realizacji zamówienia: Od daty zawarcia umowy:

ETAP I – założenie wysokościowej osnowy III klasy łącznie ze sporządzeniem dokumentacji i przekazaniem do zasobu powiatowego. - do dnia 30 listopada 2008r. ; ETAP II - modernizacja i założenie poziomej osnowy III klasy oraz założenie wysokościowej osnowy IV klasy łącznie ze sporządzeniem dokumentacji i przekazaniem do zasobu powiatowego - do dnia 30 marca 2009r.

  1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy :

a) prowadzą działalność w zakresie usług geodezyjno-kartograficznych zgodnie z art.11 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U.z 2005 r. Nr 240, poz.2027 z późn. zm.)

    1. posiadają uprawnienia zawodowe w zakresach 1 i 2, o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2005r. Nr 240, poz.2027 z późn.zm.),

c) w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali z należytą starannością usługi, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością modernizacji osnowy III klasy i założenia wysokościowej osnowy III i IV klasy rozumie się wykonanie jednej lub kilku robót geodezyjnych odpowiadających swoim rodzajem, których łączna kwota nie jest niższa od 2/3 kwoty zaoferowanej za wykonanie niniejszego zamówienia),

d) minimum trzy osoby, wskazane do wykonania prac, posiadają uprawnienia zawodowe w zakresach 1 i 2, o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne - Dz.U. z 2005r. Nr 240, poz.2027 z późn.zm., (dotyczy to pracowników zatrudnionych na czas nieokreślony, współwłaścicieli, właścicieli), w tym dwie osoby z wykształceniem wyższym.

e) akceptują warunki zamówienia, określone przez zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i sporządzą ofertę zgodnie z wymaganiami SIWZ.

  1. Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.

  2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych , ani ofert wariantowych.

  3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, aukcji elektronicznej i dynamicznego systemu zakupów.

  4. Wykonawcy pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert.

  5. Uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest:

mgr inż. Stella Niedzielska tel. (023) 692 03 86 w godzinach 9.00-16.00 ,

mgr inż. Zbigniew Kazimierczak tel. (023) 692 08 28 w godzinach 9.00-16.00,

mgr Agnieszka Kaczmarczyk tel. (023) 692 22 31 w godzinach 9.00-16.00.

  1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia została udostępniona nieodpłatnie na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Pułtusku pod adresem www.bip.powiatpultuski.pl. Na wniosek wykonawcy zamawiający przekazuje w terminie 5 dni specyfikację istotnych warunków zamówienia w cenie 30 złotych, którą można odebrać w siedzibie Zamawiającego pokój nr 3 wejście E na parterze w budynku A.

  2. Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych z dnia 16.05.2008r. pod numerem 104155-2008

Pułtusk, dn. 16 maja 2008r.


Starosta Pułtuski

Andrzej Dolecki

_____________________________________________________________________

DOKUMENTY PO POBRANIA:

- SIWZ - pobierz

- ZAŁĄCZNIK NR 1 - pobierz

- ZAŁĄCZNIK NR 2 - pobierz

- ZAŁĄCZNIK NR 3 - pobierz

- ZAŁĄCZNIK NR 4 - pobierz

- ZAŁĄCZNIK NR 5 - pobierz

- ZAŁĄCZNIK NR 6 - pobierz

- ZAŁĄCZNIK NR 7 - pobierz

- ZAŁĄCZNIK NR 8 - pobierz

- ZAŁĄCZNIK NR 9 - pobierz

- ZAŁĄCZNIK NR 10:

- Projekt poziomej - opis - pobierz

- Projekt wysokościowej - opis - pobierz

- scienna 1 - pobierz

- scienna 2 - pobierz

- scienna 3 - pobierz

- scienna 4 - pobierz

- scienna 5 - pobierz

- scienna 6 - pobierz

- scienna 7 - pobierz

- scienna 8 - pobierz

- scienna 9 - pobierz

- scienna 10 - pobierz

- scienna 11 - pobierz

- scienna 12 - pobierz

- scienna 13 - pobierz

- scienna 14 - pobierz

- scienna 15 - pobierz

- scienna 16 - pobierz

- scienna 17 - pobierz

- scienna 18 - pobierz

- zdjęcia częśc 1 - pobierz

- zdjęcia częśc 2 - pobierz

- ZAŁĄCZNIK NR 11 - pobierz

- ZAŁACZNIK NR 12- pobierz

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kaczmarczyk Agnieszka
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Kaczmarczyk Agnieszka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-05-16 17:27:48
  • Liczba odsłon: 405
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 9879103]

przewiń do góry