Wersja archiwalna 2008-05-16 17:27:48
Powiat Pułtuski
reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( jednolity tekst z 2007 roku Dz. U. Nr 223, poz. 1655 )
na wykonanie zadania :
„Realizacja projektu technicznego modernizacji poziomej osnowy III klasy i założenia wysokościowej osnowy III i IV klasy”
-
Nazwa i adres Zamawiającego :
Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku,
ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk ; REGON: 130377729
Telefon: (023) 692 12 66 ; Fax: (023) 692 52 77 ; Internet: www.powiatpultuski.pl
-
Dane ogólne o przedmiocie zamówienia : CPV – 74273200-5
województwo: mazowieckie (14), powiat: Pułtuski (1424),
Gmina: Pokrzywnica, część gm.Winnica, część gm.Pułtusk,
Ilość punktów poziomej osnowy III klasy: 305 nowych punktów głównych oraz 44 znaków ściennych
Ilość punktów wysokościowej osnowy III klasy:152 nowe repery o łącznej długości ciągów ok.208 km
Ilość punktów wysokościowej osnowy IV klasy: 44 znaki ścienne.
Szczegółowy zakres prac i zasięg opracowania przedstawiono w projekcie technicznym modernizacji poziomej osnowy III klasy i założenia wysokościowej osnowy III i IV klasy (operat techniczny nr 2660-39/2007) oraz wytycznych technicznych.
-
Wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 2 000 zł , słownie: dwa tysiące złotych ,
-
Termin składania ofert upływa dnia 5 czerwca 2008 roku o godz.1000. Oferty należy składać w jednostce organizacyjnej powiatu tj. w Starostwie Powiatowym w Pułtusku ul. Białowiejska 5 (Budynek A , I piętro, Sekretariat).
-
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 5 czerwca 2008 r. w siedzibie Zamawiającego wejście A pokój nr 14 o godz. 10.30.
-
Termin realizacji zamówienia: Od daty zawarcia umowy:
ETAP I – założenie wysokościowej osnowy III klasy łącznie ze sporządzeniem dokumentacji i przekazaniem do zasobu powiatowego. - do dnia 30 listopada 2008r. ; ETAP II - modernizacja i założenie poziomej osnowy III klasy oraz założenie wysokościowej osnowy IV klasy łącznie ze sporządzeniem dokumentacji i przekazaniem do zasobu powiatowego - do dnia 30 marca 2009r.
-
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy :
a) prowadzą działalność w zakresie usług geodezyjno-kartograficznych zgodnie z art.11 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U.z 2005 r. Nr 240, poz.2027 z późn. zm.)
-
posiadają uprawnienia zawodowe w zakresach 1 i 2, o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2005r. Nr 240, poz.2027 z późn.zm.),
c) w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali z należytą starannością usługi, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością modernizacji osnowy III klasy i założenia wysokościowej osnowy III i IV klasy rozumie się wykonanie jednej lub kilku robót geodezyjnych odpowiadających swoim rodzajem, których łączna kwota nie jest niższa od 2/3 kwoty zaoferowanej za wykonanie niniejszego zamówienia),
d) minimum trzy osoby, wskazane do wykonania prac, posiadają uprawnienia zawodowe w zakresach 1 i 2, o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne - Dz.U. z 2005r. Nr 240, poz.2027 z późn.zm., (dotyczy to pracowników zatrudnionych na czas nieokreślony, współwłaścicieli, właścicieli), w tym dwie osoby z wykształceniem wyższym.
e) akceptują warunki zamówienia, określone przez zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i sporządzą ofertę zgodnie z wymaganiami SIWZ.
-
Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
-
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych , ani ofert wariantowych.
-
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, aukcji elektronicznej i dynamicznego systemu zakupów.
-
Wykonawcy pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
-
Uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest:
mgr inż. Stella Niedzielska tel. (023) 692 03 86 w godzinach 9.00-16.00 ,
mgr inż. Zbigniew Kazimierczak tel. (023) 692 08 28 w godzinach 9.00-16.00,
mgr Agnieszka Kaczmarczyk tel. (023) 692 22 31 w godzinach 9.00-16.00.
-
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia została udostępniona nieodpłatnie na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Pułtusku pod adresem www.bip.powiatpultuski.pl. Na wniosek wykonawcy zamawiający przekazuje w terminie 5 dni specyfikację istotnych warunków zamówienia w cenie 30 złotych, którą można odebrać w siedzibie Zamawiającego pokój nr 3 wejście E na parterze w budynku A.
-
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych z dnia 16.05.2008r. pod numerem 104155-2008
Pułtusk, dn. 16 maja 2008r.
Starosta Pułtuski
Andrzej Dolecki
_____________________________________________________________________
DOKUMENTY PO POBRANIA:
- SIWZ - pobierz
- ZAŁĄCZNIK NR 1 - pobierz
- ZAŁĄCZNIK NR 2 - pobierz
- ZAŁĄCZNIK NR 3 - pobierz
- ZAŁĄCZNIK NR 4 - pobierz
- ZAŁĄCZNIK NR 5 - pobierz
- ZAŁĄCZNIK NR 6 - pobierz
- ZAŁĄCZNIK NR 7 - pobierz
- ZAŁĄCZNIK NR 8 - pobierz
- ZAŁĄCZNIK NR 9 - pobierz
- ZAŁĄCZNIK NR 10:
- Projekt poziomej - opis - pobierz
- Projekt wysokościowej - opis - pobierz
- scienna 1 - pobierz
- scienna 2 - pobierz
- scienna 3 - pobierz
- scienna 4 - pobierz
- scienna 5 - pobierz
- scienna 6 - pobierz
- scienna 7 - pobierz
- scienna 8 - pobierz
- scienna 9 - pobierz
- scienna 10 - pobierz
- scienna 11 - pobierz
- scienna 12 - pobierz
- scienna 13 - pobierz
- scienna 14 - pobierz
- scienna 15 - pobierz
- scienna 16 - pobierz
- scienna 17 - pobierz
- scienna 18 - pobierz
- zdjęcia częśc 1 - pobierz
- zdjęcia częśc 2 - pobierz
- ZAŁĄCZNIK NR 11 - pobierz
- ZAŁACZNIK NR 12- pobierz
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kaczmarczyk Agnieszka
- Data udostępnienia w BIP: 2008-05-16
- Informacja zaktualizowana przez: Kaczmarczyk Agnieszka
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-05-16 17:27:48
- Liczba odsłon: 576
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: