Wersja archiwalna 2006-10-09 10:50:10

 

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER: OR.3421-22/06

1. Nazwa i adres Zamawiającego

Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu

06 – 100 Pułtusk, ul. Białowiejska 5

Tel.: (0–23) 692 – 12 – 66, 692 59 92, Fax. : (0 – 23) 692 – 52 – 77

2. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:

1) Sprawy techniczne:

  • Zygmunt Niesłuchowski, przedstawiciel Inwestora Zastępczego – tel. 023 672 29 64

  • Arkadiusz Kępczyński, przedstawiciel Inwestora Zastępczego – tel. 023 672 30 44

2) Sprawy formalne:

  • Marianna Permanicka, przedstawiciel Zamawiającego – tel. 023 692 59 92

  • Anna Biedrzycka, przedstawiciel Inwestora Zastępczego – tel. 023 672 39 15

3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl

4. Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

5. Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony

6. Określenie przedmiotu zamówienia:

Nazwa zadania: „Wykonanie robót wykończeniowych w budynku C budowanego szpitala w Pułtusku”

  1. Informacje ogólne: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi: „Wykonanie robót wykończeniowych w budynku C budowanego szpitala w Pułtusku”.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45215140-0

  1. Zakres zamówienia :

Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót wykończeniowych w budynku C budowanego szpitala w Pułtusku.

Budynek C jest częścią budowanego szpitala. Budynek trzykondygnacyjny z przestrzenią technologiczną w podziemiu. Obecny stan zaawansowania robót:

  • stan surowy zamknięty – osadzone okna,

  • ścianki działowe,

  • ocieplenie ścian styropianem z wklejeniem siatki.

Zakres rzeczowy robót do wykonania obejmuje:

  1. Roboty budowlane:

    1. ścianki działowe – adaptacja pomieszczeń,

    2. tynki i oblicowania,

    3. stolarka drzwiowa,

    4. roboty ślusarskie,

    5. malowanie,

    6. elewacja z elementami zewnętrznymi,

    7. podjazd karetek,

    8. przystosowanie pomieszczeń dla tlenowni, stacji sprężarek i gazów medycznych.

  2. Roboty sanitarne:

    1. instalacja wod. – kan.,

    2. instalacja c.o.

    3. instalacja wentylacji mechanicznej

    4. instalacja gazów medycznych

  3. Roboty elektryczne:

    1. instalacja oświetleniowa i siłowa,

    2. instalacja teletechniczna i sygnalizacyjna,

    3. instalacja odgromowa.

  4. Dostosowanie szybów do montażu dźwigów:

    1. osobowego Q 1000 kg

    2. towarowego Q 300 kg

Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego.

Wartość zamówienia: powyżej 60 tys. euro i poniżej progu ustalonego w art. 8 ust. 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych

7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.

8. Wymagany termin wykonania zamówienia : 30.09.2007r.

9. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2004r. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.) oraz spełniający warunki dodatkowe określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – m.in.:

  • Dysponuje zapleczem technicznym w postaci specjalistycznego sprzętu, urządzeń technicznych, środków transportu - przeznaczone do wykonywania robót budowlanych w zakresie niniejszego zamówienia, w ilości zapewniającej wykonanie zamówienia z należytą starannością,

  • W okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, posiadają przeciętne średnioroczne zatrudnienie co najmniej 50 pracowników,

  • Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

  1. a) Osoba wskazana na kierownika budowy posiada:

    1. - wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży budowlanej;

    2. - aktualne potwierdzenie członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego
      i ubezpieczenia OC;

    3. - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami w branży budowlanej

  2. b) Osoba wskazana na kierownika robót sanitarnych posiada:

    1. - wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży sanitarnej;

    2. - aktualne potwierdzenie członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego
      i ubezpieczenia OC;

    3. - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi.

  3. c) Osoba wskazana na kierownika robót elektrycznych posiada:

    1. - wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży elektrycznej;

    2. - aktualne potwierdzenie członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego
      i ubezpieczenia OC;

    3. - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi.

  • W okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz potwierdzą dokumentami Zamawiających, że wykonali je z należytą starannością.

Przez robotę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, należy rozumieć wykonanie robót w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej o wartości nie mniejszej niż 4.500 tys. zł., wykonane dla jednostek służby zdrowia, w budynkach o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 2500 m2 ,

  • obroty w robotach budowlanych w każdym z ostatnich 3 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wyniosły co najmniej 15,0 mln. zł.

  • Posiadają zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości co najmniej 2,0 mln. złotych,

  • Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

10. Kryterium oceny ofert i ich znaczenie: Cena – 100%

11. Wadium: 100.000 złotych; Formy wniesienia wadium opisano w ust. 11 cz. I SIWZ

12. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:

Oferty należy składać w Sekretariacie w siedzibie Zamawiającego przy
ul Białowiejskiej 5 w Pułtusku

Termin składania ofert upływa w dniu 09.10.2006r. o godz. 1000.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.10.2006r. o godz. 10 30 w sali narad w siedzibie Zamawiającego przy ul. Białowiejskiej 5 w Pułtusku,

13. Warunki uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia :

Bezpłatna do uzyskania na stronie internetowej: www.bip.powiatpultuski.pl

W formie papierowej w cenie 200,00 zł. można odebrać w pokoju Nr 11 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Białowiejskiej 5 w Pułtusku (opłata w kasie), bądź za pośrednictwem poczty (za zaliczeniem pocztowym).

14. Termin związania z ofertą:

Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

15. Zamówienia uzupełniające:

Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających

16. Umowa ramowa:

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

17. Aukcja elektroniczna:

Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.

18. Ogłoszenie zostało wysłane do publikacji do: Urzędu Zamówień Publicznych – dn. 07.09.2006 r.


Pułtusk, dn. 14. 09.2006r.


Tadeusz Nalewajk

Starosta Pułtuski

_____________________________________________

Dokumenty do pobrania:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami i projektem umowy - pobierz

Instalcja wodno - kanalizacyjna i co. + wentylacja:

a) Projekt Budowlany

- instalacja c.o. rys. 1 - pobierz

- instalacja c.o. rys. 2 - pobierz

- instalacja c.o. rys. 3 - pobierz

- instalacja c.o. rys. 4 - pobierz

- instalacja wodno - kanalizacyjna rys. 1 - pobierz

- instalacja wodno - kanalizacyjna rys. 2 - pobierz

- instalacja wodno - kanalizacyjna rys. 3 - pobierz

- instalacja wodno - kanalizacyjna rys. 4 - pobierz

- opis techniczny c.o. - pobierz

- opis techniczny projekt wodno - kanalizacyjny - pobierz

b) Przedmiary

- instalacja wodno - kanalizacyjna - pobierz

- instalacja c.o. - pobierz

- poziom wody cieplej i cyrkulacji blok B i K -pobierz

c) Specyfikacja techniczna

- instalacja wewn. zw i cuw. blok b-c - pobierz

- instalacja c.o. blok b-c - pobierz

Wentylacja:

- Koszt przedmiar- inst cieplne, wentylac, konfekc pow - pobierz

- kosztorys przedmiarowy Instalacja wentylacji blol C - pobierz

- rys. nr  1 - pobierz

- rys. nr  2 - pobierz

- rys. nr  3 - pobierz

- rys. nr  4 - pobierz

- rys. nr  5 - pobierz

- rys. nr  6 - pobierz

- rys. nr  7 - pobierz

Budowlane:

a) Architektura:

- I piętro - pobierz

- II piętro - pobierz

- dach - pobierz

- parter- pobierz

- przestrzeń - pobierz

- wykazy 2005 - pobierz

- Kosztorys Przedmiarowy Budowlany stacja pomp sprężarek rozpr tlenu wody chłodn - pobierz

- Kosztorys przedmiarowy rob budowlane blok c - pobierz

- specyfikacja dźwigów szpitalnych - pobierz

- Specyfikacja Techniczna Blok C. ogólna + budowlana - pobierz

Elektryczne:

a) Projekt

- 1_Instalacja oświetleniowa- Piwnica - pobierz

- 2_Instalacja oświetleniowa- Parter - pobierz

- 3_Instalacja oświetleniowa-I piętro - pobierz

- 4_Instalacja oświetleniowa-IIpiętro - pobierz

- 6_Instalacja siłowa i gniazd wtyczkowych -parter - pobierz

- 7_Instalacja siłowa i gniazd wtyczkowych -I piętro - pobierz

- 8_Instalacja siłowa i gniazd wtyczkowych - II piętro - pobierz

- 9_Gazy medyczne_parter - pobierz

- 10_Gazy medyczne_IIpietro - pobierz

- 11_Schemat ideowy zasilania tablic oświetleniowych - pobierz

- 12_Schemat ideowy zasilania tablic siłowych - pobierz

- 13_Schemat tablicy TON - - I - pobierz

- 14_Schemat  tablicy TON- 0 - pobierz

- 15_Schemat  tablicy TON- I - pobierz

- 16_Schemat  tablicy TON- IIa - pobierz

- 17_Schemat  tablicy TON- IIb - pobierz

- 18_Schemat tablicy TOR- 0 - pobierz

- 19_Schemat tablicy TOR- I - pobierz

- 20_Schemat tablicy TOR- II - pobierz

- 21_Tablice elektryczne - pobierz

- 22_Tablica TSN-0 - pobierz

- 23_Tablica TSN-I - pobierz

- 24_Tablica TSN-IIa - pobierz

- 25_Tablica TSN-IIb - pobierz

- 26_Tablica TSR-0 - pobierz

- 27_Tablica TSR-I - pobierz

- 28_Tablica TSR-II - pobierz

- 29_Tablica TUPS-0 - pobierz

- 30_Tablica TUPS-I - pobierz

- 31_Tablica TUPS-II - pobierz

- 32_Tablica TG-0 - pobierz

- 33_Tablica TG-II - pobierz

- opis projektu - pobierz

- przedmiar robót - pobierz

- przedmiar robót teletechnicznych - pobierz

- specyfikacja techniczna - pobierz

Opis blok C zamienny - pobierz

01_przestrzen instal - pobierz

02_Parter - pobierz

03_I piętro - pobierz

04_II pietro - pobierz

05_Aks - pobierz

06_Aks - pobierz

07_Sch - pobierz

__________________________________________

UZUPEŁNIENIE SIWZ

Pułtusk, 02.10.2006r.


OR. 3421-22/2006

Modyfikacja

Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia


dot.:„Wykonanie robót wykończeniowych w budynku C budowanego szpitala w Pułtusku”



Na podstawie art. 38 ust. 4 Zarząd Powiatu w Pułtusku dokonuje modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia poprzez dodanie:

Gazy Medyczne:

a) kosztorys ślepy część A-przedmiar – pobierz

b) kosztorys ślepy część C -sygnalizacja - pobierz



Tadeusz Nalewajk

Starosta Pułtuski

________________________________________________________________

 Pułtusk, dnia 03.10.2006 r.

OR.3421-22/06
Zamawiający:

Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu

ul.Białowiejska 5

06 – 100 Pułtusk



MODYFIKACJA

Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w BZP Nr 242 z dnia 14.09.2006r. poz. 47931

na „Wykonanie robót wykończeniowych w budynku C budowanego szpitala w Pułtusku


Zgodnie z art. 38 ust. 4 i 6 ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych
(j.t. DzU z 2006 r. Nr164 poz. 1163) w związku z późniejszym udostępnieniem przedmiarów na wykonanie instalacji gazów medycznych przedłuża termin składania ofert.

Z uwagi na powyższe do SIWZ wniesiono następujące zmiany:

1) Punkt 1 ust. 19 cz. I SIWZ otrzymuje brzmienie:

„1. Ofertę należy złożyć w Sekretariacie w siedzibie Zamawiającego przy ul Białowiejskiej 5

w Pułtusku, w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 12.10.2006r. do godz. 10,00.”

2) Ust. 21 cz. I SIWZ otrzymuje brzmienie:

Otwarcie ofert nastąpi w sali narad w siedzibie Zamawiającego przy ul. Białowiejskiej 5

w Pułtusku w dniu: 12.10.2006r. o godz. 10,30.”


Modyfikację otrzymują Wykonawcy, którzy pobrali SIWZ oraz zamieszcza się na stronie internetowej Zamawiającego: www.bip.powiatpultuski.pl i stanowi ona integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.



Tadeusz Nalewajk

Starosta Pułtuski

_____________________________________________________

 Pułtusk, dnia 03.10.2006 r.


OR.3421-22/06

Zamawiający:

Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu

ul.Białowiejska 5

06 – 100 Pułtusk



WYJAŚNIENIA Nr 1

związane z treścią SIWZ w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w BZP Nr 242 z dnia 14.09.2006r. poz. 47931

na „Wykonanie robót wykończeniowych w budynku C budowanego szpitala w Pułtusku


Zgodnie z art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych
(j.t. DzU z 2006 r. Nr164 poz. 1163) w związku z z zapytaniem Wykonawcy do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wyjaśniam:

Pytanie:

W związku z udostępnieniem w dn. 02.10.2006r. na stronie internetowej przedmiarów dotyczących instalacji gazów medycznych, zwracamy się z prośbą o przedłużenie terminu składania ofert, umożliwiając sprawdzenie dokumentacji i ewentualne zadanie pytań z zachowaniem zadanego terminu tj. 6 dni przed upływem terminu składania ofert.

Odpowiedź:

Zamawiający wyjaśnia, że dokonał modyfikacji treści SIWZ (modyfikacja nr 1 z dnia 03.10.2006r.) i przedłużył termin składania ofert.


Wyjaśnienia otrzymują Wykonawcy, którzy pobrali SIWZ oraz zamieszcza się je na stronie internetowej Zamawiającego: www.bip.powiatpultuski.pl




Tadeusz Nalewajk

Starosta Pułtuski

_______________________________________________________________________

 

Pułtusk, 06.10.2006 r.

Zamawiający:

Powiat Pułtuski Reprezentowany przez Zarząd Powiatu

06 – 100 Pułtusk

ul. Białowiejska 5

Inwestor Zastępczy:

Wojewódzkie Przedsiębiorstwo

Usług Inwestycyjnych sp. z o.o. w Ciechanowie


Znak Postępowania: OR.3421-22/2006



WYJASNIENIA NR. 2

ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA, PROWADZONYM W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

na „Wykonanie robót wykończeniowych w budynku C budowanego szpitala
w Pułtusku”


Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Sp. z o.o. w Ciechanowie, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie z art. 38 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177 z późn.zm.) w związku z zapytaniem do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wyjaśnia:

Pytanie nr 1

Naszym zdaniem w pozycji 251 oraz 253 przedmiaru podano błędną i znacznie zawyżoną ilość drewna. Prosimy o poprawienie ilości podanej w obmiarze.

Odpowiedź Ad. 1

Poz. 251. Montaż płatwi – powinno być 36,60mb

0,70m3

poz. 253. Montaż krokwi – powinno być 185,85mb

1,82 m3

Pytanie nr 2

W pozycji 170 przedmiaru podano: ”Wykonanie powłoki bezspoinowej, zmywalnej, antybakteryjnej np. BECKERS – RESISTENT”.

Wykonanie powłoki w pełnym systemie BECKERS – RESISTENT przewiduje również zastosowanie okładziny w postaci tapety TASSO-G pod wykonanie ostatecznej powłoki przez pomalowanie farbą Beckers Resistent Tackfarg.

Czy w kalkulacji materiałowej należy również ująć przyklejenie tapety czy tylko malowanie farbą?

Odpowiedź Ad. 2

Poz. 170. Powłoki antybakteryjne „BECKERS – RESISTENT” – należy wycenić powłoki
z zastosowaniem odpowiedniej tapety pod warstwą wykończeniową.


Niniejsze wyjaśnienia otrzymuje Wykonawca zadający pytania oraz zostają zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego.


Prezes WPUI sp. z o.o.
w Ciechanowie

inż. Zbigniew Mikołajczak


 

 

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 10389782]

przewiń do góry