Wersja archiwalna 2010-05-26 11:19:49
ZDP/04/05/10
1. Nazwa i adres Zamawiającego :
Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku,
ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk ; REGON: 130382268
Telefon: (023) 692 85 77 , Fax: (023) 692 85 77
Internet: www.powiatpultuski.pl
e- mail: zdp_pultusk@poczta.onet.pl
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
(CPV 45 233 140-2) Roboty drogowe
Przedmiotem zamówienia jest:
- poszerzenie istniejącej nawierzchni jezdni do szerokości 6,00 m
- korektę spadków poprzecznych na łukach poziomych,
- uzupełnienie poboczy,
- renowację istniejących rowów drogowych ,
- wykonanie zjazdów na przyległe działki,
- budowę zatok autobusowych,
- budowę chodników.
(CPV 45.22.11.19-9) Roboty budowlane w zakresie mostów
Przedmiotem zamówienia jest::
- rozebraniu istniejącej konstrukcji nawierzchni na moście i na dojazdach na długości po 5,25 m od przyczółków, z rozkopaniem nasypu do poziomu terenu poza mostem, połówkami jezdni, pod osłona stalowej ścianki szczelnej,
- rozebraniu umocnienia stożków nasypu, ścieków i schodów na skarpach nasypu,
- pogrubieniu płyty pomostu o 12 cm w miejsce rozebranej starej nawierzchni z kostki kamiennej,
- odtworzeniu izolacji na płycie pomostu i konstrukcji nawierzchni na moście i dojazdach.
- naprawie przyczółków przez pogrubienie o 10 cm płaszczem żelbetowym od strony rzeki,
- naprawie bocznych powierzchni przyczółków ( skrzydełek ) oraz od strony nasypu i spodu płyty pomostu zaprawami PCC,
- wykonaniu płyt najazdowych na styku dojazdów z mostem,
- podwyższeniu poręczy do wysokości normatywnej,
- umocnieniu stożków nasypu elementami betonowymi drobnowymiarowymi z wykonaniem ścieków i schodów technologicznych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i ofert wariantowych
3. Wymagany termin realizacji zamówienia : do 20 września 2010r.
4. Formularz specyfikacji istotnych warunków zamówienia można pobrać nieodpłatnie ze strony internetowej Starostwa Powiatowego w Pułtusku pod adresem www.bip.powiatpultuski.pl lub odebrać na pisemny wniosek Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego – Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku, ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk.
5.Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest:
a) w sprawach formalnych:
mgr Joanna Wolniak tel.(23) 692-85-77, poniedziałek- czwartek w godzinach 8.00-14.00,
b) w sprawach technicznych:
Marek Łysko tel. (023) 692 85 77 poniedziałek- piątek w godzinach od 8.00 do 14.00
6. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
- są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nadkładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie według formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów. Dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn.19 maja 2006r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.
7.Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj.
Termin składania ofert upływa dnia 23.06.2010 roku o godz.10:00.
8. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.06.2010 r. w siedzibie Zamawiającego o godz. 10.15.
9. Termin związania z ofertą
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od daty wyznaczonej do składania ofert .
10. Kryterium wyboru oferty
Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
Pułtusk, 25 maja 2010 r.
Dyrektor
Kazimierz Strzyżewski
Załączniki:
1. siwz_wraz_z_formularzami_lady.pdf
2. kosztorys_ofertowy_-_gasocin-lady_krajeczyno_2010.pdf
3. przedmiar_robot_-_gasocin-lady_krajeczyno_2010.pdf
4. kosztorys_ofertowy_-_most_w_ladach.pdf
5. przedmiar_robot_-_most_w_ladach.pdf
6. rysunek_3_-_widok_z_gory.pdf
7. rysunek_4_-_przekroj_poprzeczny.pdf
8. rysunek_5_-_przekroj_podluzny_i_widok_z_boku.pdf
9. rysunek_6_-_zbrojenie_nadbetonu_plyty.pdf
10.rysunek_7_-_nadbudowa_scianki_zaplecznej.pdf
11. rysunek_8_-_zbrojenie_wspornika_plyty_przejsciowej.pdf
12. rysunek_9_-_plyta_przejsciowa.pdf
13. rysunek_10_-_nadbudowa_belek_podporeczowych.pdf
14. rysunek_11_-_plaszcz_przyczolka.pdf
15. rysunek_12_-_fundament_umocnienia_stozkow.pdf
16. rysunek_13_-_pochwyt_balustrady.pdf
17.pp_-dp_10540-14660.pdf
18.pp_-dp_14680-16606.pdf
19.przekroj_normalny-rys.nr_4-1.pdf
20. przekroj_normalny-rys.nr_4-3.pdf
21. przekroj_normalny-rys.nr_4-4.pdf
22. przekroj_normalny-rys.nr_4-5.pdf
Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku
O G Ł A S Z A
PRZETARG NIEOGRANICZONY
O G Ł A S Z A
PRZETARG NIEOGRANICZONY
na
„Przebudowa drogi powiatowej Nr 1242W Ojrzeń- Gąsocin- Łady Krajęczyno
na odcinku Ołdaki- Łady Krajęczyno od km 14+586 do km 16+606 długość odcinka 2020,00mb w tym przebudowa mostu na rowie melioracyjnym na rzece Tąsewce
w miejscowości Łady”
„Przebudowa drogi powiatowej Nr 1242W Ojrzeń- Gąsocin- Łady Krajęczyno
na odcinku Ołdaki- Łady Krajęczyno od km 14+586 do km 16+606 długość odcinka 2020,00mb w tym przebudowa mostu na rowie melioracyjnym na rzece Tąsewce
w miejscowości Łady”
1. Nazwa i adres Zamawiającego :
Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku,
ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk ; REGON: 130382268
Telefon: (023) 692 85 77 , Fax: (023) 692 85 77
Internet: www.powiatpultuski.pl
e- mail: zdp_pultusk@poczta.onet.pl
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
(CPV 45 233 140-2) Roboty drogowe
Przedmiotem zamówienia jest:
- poszerzenie istniejącej nawierzchni jezdni do szerokości 6,00 m
- korektę spadków poprzecznych na łukach poziomych,
- uzupełnienie poboczy,
- renowację istniejących rowów drogowych ,
- wykonanie zjazdów na przyległe działki,
- budowę zatok autobusowych,
- budowę chodników.
(CPV 45.22.11.19-9) Roboty budowlane w zakresie mostów
Przedmiotem zamówienia jest::
- rozebraniu istniejącej konstrukcji nawierzchni na moście i na dojazdach na długości po 5,25 m od przyczółków, z rozkopaniem nasypu do poziomu terenu poza mostem, połówkami jezdni, pod osłona stalowej ścianki szczelnej,
- rozebraniu umocnienia stożków nasypu, ścieków i schodów na skarpach nasypu,
- pogrubieniu płyty pomostu o 12 cm w miejsce rozebranej starej nawierzchni z kostki kamiennej,
- odtworzeniu izolacji na płycie pomostu i konstrukcji nawierzchni na moście i dojazdach.
- naprawie przyczółków przez pogrubienie o 10 cm płaszczem żelbetowym od strony rzeki,
- naprawie bocznych powierzchni przyczółków ( skrzydełek ) oraz od strony nasypu i spodu płyty pomostu zaprawami PCC,
- wykonaniu płyt najazdowych na styku dojazdów z mostem,
- podwyższeniu poręczy do wysokości normatywnej,
- umocnieniu stożków nasypu elementami betonowymi drobnowymiarowymi z wykonaniem ścieków i schodów technologicznych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i ofert wariantowych
3. Wymagany termin realizacji zamówienia : do 20 września 2010r.
4. Formularz specyfikacji istotnych warunków zamówienia można pobrać nieodpłatnie ze strony internetowej Starostwa Powiatowego w Pułtusku pod adresem www.bip.powiatpultuski.pl lub odebrać na pisemny wniosek Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego – Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku, ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk.
5.Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest:
a) w sprawach formalnych:
mgr Joanna Wolniak tel.(23) 692-85-77, poniedziałek- czwartek w godzinach 8.00-14.00,
b) w sprawach technicznych:
Marek Łysko tel. (023) 692 85 77 poniedziałek- piątek w godzinach od 8.00 do 14.00
6. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
- są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nadkładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie według formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów. Dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn.19 maja 2006r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.
7.Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj.
Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku
ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk.
ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk.
Termin składania ofert upływa dnia 23.06.2010 roku o godz.10:00.
8. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.06.2010 r. w siedzibie Zamawiającego o godz. 10.15.
9. Termin związania z ofertą
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od daty wyznaczonej do składania ofert .
10. Kryterium wyboru oferty
Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
Pułtusk, 25 maja 2010 r.
Dyrektor
Kazimierz Strzyżewski
Załączniki:
1. siwz_wraz_z_formularzami_lady.pdf
2. kosztorys_ofertowy_-_gasocin-lady_krajeczyno_2010.pdf
3. przedmiar_robot_-_gasocin-lady_krajeczyno_2010.pdf
4. kosztorys_ofertowy_-_most_w_ladach.pdf
5. przedmiar_robot_-_most_w_ladach.pdf
6. rysunek_3_-_widok_z_gory.pdf
7. rysunek_4_-_przekroj_poprzeczny.pdf
8. rysunek_5_-_przekroj_podluzny_i_widok_z_boku.pdf
9. rysunek_6_-_zbrojenie_nadbetonu_plyty.pdf
10.rysunek_7_-_nadbudowa_scianki_zaplecznej.pdf
11. rysunek_8_-_zbrojenie_wspornika_plyty_przejsciowej.pdf
12. rysunek_9_-_plyta_przejsciowa.pdf
13. rysunek_10_-_nadbudowa_belek_podporeczowych.pdf
14. rysunek_11_-_plaszcz_przyczolka.pdf
15. rysunek_12_-_fundament_umocnienia_stozkow.pdf
16. rysunek_13_-_pochwyt_balustrady.pdf
17.pp_-dp_10540-14660.pdf
18.pp_-dp_14680-16606.pdf
19.przekroj_normalny-rys.nr_4-1.pdf
20. przekroj_normalny-rys.nr_4-3.pdf
21. przekroj_normalny-rys.nr_4-4.pdf
22. przekroj_normalny-rys.nr_4-5.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Wolniak Joanna
- Data udostępnienia w BIP: 2010-05-26
- Informacja zaktualizowana przez: Wolniak Joanna
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-05-26 11:19:49
- Liczba odsłon: 1478
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: