Wersja archiwalna 2009-04-27 13:33:25
OR. 3421 – 9/09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
06 – 100 Pułtusk ul. Białowiejska 5
woj. mazowieckie, tel. (0 23) 692 12 66, fax. (0 23) 692 52 77
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Poprawa dostępności do terenów rekreacyjnych nad Narwią w powiecie pułtuskim”
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi:
Pakiet Nr 1: Przebudowa drogi powiatowej Nr 3433W Gładczyn – Zatory – Popowo Kościelne na odcinku od km 6+329,66 do km 10+838,66 mb 4509
-
roboty przygotowawcze;
-
wykonanie zatoki autobusowej, postojowej;
-
wykonanie chodników;
-
wykonanie nawierzchni, zjazdów indywidualnych, zjazdów publicznych;
-
odwodnienie;
-
roboty wykończeniowe;
Pakiet Nr 2: Przebudowa drogi powiatowej Nr 3401W Kacice – Pokrzywnica - Klusek na odcinku Pokrzywnica od km 5+808 do km 6+616,71 mb 808,71
-
roboty przygotowawcze;
-
wykonanie zatoki autobusowej, postojowej;
-
wykonanie chodników;
-
wykonanie nawierzchni, zjazdów indywidualnych;
-
odwodnienie;
-
roboty wykończeniowe;
Pakiet Nr 3: Przebudowa drogi powiatowej Nr 3408W na odcinku Niestępowo - Łubienica od km 3+567 do km 7+370 mb 3803
-
roboty przygotowawcze;
-
wykonanie nawierzchni, zjazdów indywidualnych, zjazdów publicznych;
-
odwodnienie;
-
roboty wykończeniowe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest rozdziale II SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zamówienie należy wykonać w terminie do dnia 15.10.2009 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
-
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: Pakiet Nr 1 – 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100); Pakiet Nr 2 – 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100); Pakiet Nr 3 – 35.000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100);
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655) oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – m.in.:
-
są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
-
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nadkładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
-
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
-
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
-
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
-
Posiada niezbędny sprzęt przewidziany do realizacji zamówienia (własny lub wypożyczony na czas budowy): wytwórnię mas bitumicznych, układarkę mas bitumicznych ze sterowaniem elektronicznym, walce stalowe – min. 2 szt., w tym przynajmniej jeden walec wibracyjny, inny sprzęt przewidziany do realizacji zamówienia, laboratorium z oprzyrządowaniem umożliwiającym bieżącą kontrolę produkcji masy, jak i elementów robót podlegających kontroli laboratoryjnej.
-
Dysponuje personelem kierowniczym odpowiedzialnym za realizację zamówienia, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób, spełniającym poniższe wymogi: Osoba wskazana na kierownika budowy posiada: wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży drogowej, jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego i posiada ubezpieczenia OC, co najmniej 3 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami drogowymi; Osoba wskazana na laboranta posiada: kwalifikacje do kontroli jakości w zakresie budowy dróg, najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w kontrolowaniu jakości robót drogowych .
-
W okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał dla każdego pakietu co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz potwierdzą dokumentami Zamawiających, że wykonali ją z należytą starannością. Przez robotę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, należy rozumieć wykonanie robót o łącznej wartości nie mniejszej niż cena oferty.
-
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia na wykonanie zakresu objętego niniejszym postępowaniem zobowiązany jest załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w rozdziale 29 SIWZ.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust.1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 87 poz. 605), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87, poz. 605), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można otrzymać na pisemny wniosek skierowany na adres Zamawiającego: Zarząd Powiatu Pułtuskiego, 06 – 100 Pułtusk, ul. Białowiejska 5.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2009 r. godzina 10:00, miejsce: Zarząd Powiatu w Pułtusku, 06 – 100 Pułtusk, ul Białowiejska 5, – Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych z dnia 22.04.2009 r. pod numerem 115958 -2009.
Pułtusk, 22.04.2009 r.
STAROSTA
/-/ Andrzej Dolecki
______________________________________________________________________________
DOKUMENTY DO POBRANIA:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz
Pakiet Nr 1: Przebudowa drogi powiatowej Nr 3433W Gładczyn – Zatory – Popowo Kościelne na odcinku od km 6+329,66 do km 10+838,66 mb 4509
- Przedmiar robót - pobierz
- Kosztorys ofertowy -
- Opis techniczny - pobierz
- Spis rysunków - pobierz
- Orientacja - pobierz
- Plan sytuacyjny - pobierz
- Niweleta - pobierz
- Przekroje - pobierz
- Wyrównanie - pobierz
- Roboty ziemne - pobierz
- Ścieki podchodnikowe - pobierz
- Rampa - pobierz
- Przepust 40 - pobierz
- Przepust 60 - pobierz
- Zjazdy - pobierz
- Specyfikacje techniczne - pobierz
Pakiet Nr 2: Przebudowa drogi powiatowej Nr 3401W Kacice – Pokrzywnica - Klusek na odcinku Pokrzywnica od km 5+808 do km 6+616,71 mb 808,71
- Przedmiar robót - pobierz
- Kosztorys ofertowy - pobierz
- Opis techniczny - pobierz
- Spis rysunków - pobierz
- Orientacja - pobierz
- Plan sytuacyjny - pobierz
- Niweleta - pobierz
- Przekroje poprzeczne - pobierz
- Przekroje poprzeczne wyrównanie - pobierz
- Przekroje poprzeczne roboty ziemne - pobierz
- Przepust 40 - pobierz
- Przepust 60 - pobierz
- Zjazdy - pobierz
- Zjazdy 2 - pobierz
- Specyfikacje techniczne - pobierz
Pakiet Nr 3: Przebudowa drogi powiatowej Nr 3408W na odcinku Niestępowo - Łubienica od km 3+567 do km 7+370 mb 3803
- Przedmiar robót - pobierz
- Kosztorys ofertowy - pobierz
- Opis techniczny - pobierz
- Spis rysunków - pobierz
- Orientacja - pobierz
- Plan sytuacyjny - pobierz
- Niweleta - pobierz
- Przekroje typowe - pobierz
- Przekroje poprzeczne - pobierz
- Przepust 40 - pobierz
- Przepust 60 - pobierz
- Zjazdy - pobierz
- Specyfikacje techniczne - pobierz
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Wądolna Agnieszka
- Data udostępnienia w BIP: 2009-04-27
- Informacja zaktualizowana przez: Wądolna Agnieszka
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-04-27 13:33:25
- Liczba odsłon: 1800
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: